شناسهٔ خبر: 68424640 - سرویس اقتصادی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عملیات اصلاح و توسعه ۳۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی در زهک عملیات اصلاح و توسعه ۳۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی در زهک

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اصلاح و توسعه ۳۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی در زهک در راستای طرح جهاد آبرسانی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا قاسمی  اظهار کرد: در راستای بهره‌مندی سه هزار و ۸۵۰ نفر از ساکنان روستایی زهک از آب آشامیدنی پایدار، عملیات اصلاح و توسعه ۳۰ کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی این شهرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی آغاز شد.

وی افزود: با اصلاح و توسعه شبکه توزیع در پنج روستای زیارتگاه، حسن‌آباد سنچولی، خمک، حاجی حسین دهمرده و عباس مراد به متراژ بیش از ۳۰ کیلومتر، میزان هدر رفت واقعی آب در این روستا‌ها به حداقل خواهد رسید و منجر به افزایش فشار آب در شبکه و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی مشترکان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات آتی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و در خور شأن مردم، ادامه داد: پس از اتمام عملیات اصلاح و توسعه شبکه این پنج روستا، عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی پنج روستای دیگر نیز در بخش‌های خمک و جزینک از طریق «جهاد آبرسانی» در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.