شناسهٔ خبر: 68406314 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

پایان هفته ابری برای همدانی‌ها

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: افزایش ابر برای امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در آسمان استان پیش‌بینی می‌شود و این ابرها فردا گستردگی بیشتری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روح‌الله زاهدی از افزایش ابر برای امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در آسمان استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این ابرها فردا گستردگی بیشتری دارد و در پاره‌ای از مناطق به ویژه مناطق شرقی بارش‌هایی به شکل پراکنده به همراه دارد.

وی افزود: از نظر دمایی امروز نیز همانند روز گذشته دماهای بالاتری را در استان شاهد هستیم و برای همدان دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: از فردا کاهش نسبی طی روز را تا حدود ۲ درجه سانتیگراد پیش‌رو داریم و دماهای کمینه می‌تواند کاهشی باشد و کاهش دما تا اواسط هفته آتی در استان پابرجاست.

زاهدی اضافه کرد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ و ۳۷ درجه سانتیگراد است.

وی گفت: در این مدت بهار با ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و نهاوند، اسدآباد و فامنین با ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.