شناسهٔ خبر: 68388170 - سرویس اقتصادی
منبع: تابناک | لینک خبر

هم‌زمان با ایردراپ توکن بازی محبوب تلگرامی؛

داگز در نوبیتکس لیست شد!

صاحب‌خبر -

داگز در نوبیتکس لیست شد!

توکن داگز هم‌زمان با بازارهای جهانی در نوبیتکس لیست شد. حالا کاربرانی که در ایردراپ این بازی تلگرامی شرکت کردند، شانس این را دارند که در سریع‌ترین زمان ممکن، ارز دیجیتال خود را در بازارهای تتری و ریالی نوبیتکس خرید و فروش کنند. گفتنی است طبق اعلام تیم اجرایی پروژه داگز، انتقال این توکن روی شبکه تون‌ نیاز به پرداخت کارمزد دارد که امکان خرید تون‌کوین و انتقال به کیف‌پول‌های تلگرامی برای پرداخت کارمزد انتقال هم امکانپذیر است. برای خرید و فروش داگز می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

داگز از کجا پیدا شد؟

داگز یکی از ده‌ها پروژه بر بستر تلگرام است که بعد از ایردراپ نات‌کوین مورد توجه قرار گرفت و در حالی که بسیاری از کاربران منتظر ایردراپ پروژه‌هایی مثل همستر کامبت بودند، بدون سر و صدا توکن خود را توزیع کرد. نکته جالب اینکه حتی بازداشت پاول دروف بنیانگذار تلگرام در فرانسه هم خللی در مرحله نهایی این پروژه ایجاد نکرد. در ماه‌های اخیر بسیاری از بازی‌های «تپ تو ارن» با استفاده از ظرفیت تلگرام، توکن خود را بین کاربران توزیع کردند. ظهور این نسل از بازی‌های تلگرامی، طیف وسیعی از کاربران غیرکریپتویی را با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا کرده است. این بازی‌ها معمولا ساختار ساده و غیرپیچیده‌ای دارند و با سرمایه‌ای که همین مرحله ایردراپ عاید کاربران می‌شود، توانستند مخاطبان زیادی پیدا کنند.

خالق داگز کیست؟

خالق داگز تا الان ناشناس باقی مانده اما خب شواهد نشان می‌دهد که خود پاول دروف یکی از دست‌اندرکاران این پروژه است. در وهله اول اینکه خود دروف در کانال تلگرامی‌اش به طور رسمی از داگز حمایت کرده بود. نکته بعدی اینکه نماد داگز برگرفته از تصویری است که سال 2010 خود دورف به عنوان یک میم اینترنتی در یک مراسم خیریه به حراج گذاشت. توسعه داگز روی شبکه بلاکچین «تون»‌ نشان می‌دهد این پروژه هم حداقل بخشی از اکوسیستم رمزارزی مبتنی بر این شبکه قدرتمند است. نوبیتکس در تمام مراحل انتقال و خرید و فروش این توکن در کنار کاربران است و آموزش‌های لازم و آخرین اخبار و جزئیات در مورد داگز و رمزارزهای مشابه روی مجله نوبیتکس قابل دریافت است.