شناسهٔ خبر: 68337651 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

بهره برداری از ۱۰۹ طرح در همدان همزمان با هفته دولت

همدان- ایرنا- فرماندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۰۹ طرح با ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار بهره در سطح شهرستان بهره برداری می شود.

صاحب‌خبر -

مسلم مخفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت شهیدان رئیسی و رجایی افزود: به مناسبت هفته دولت ۱۲۲ طرح با اعتباری افزون بر ۱۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال آماده افتتاح و کلنگ زنی شده که شامل بهره برداری از ۱۰۹ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۱۶ طرح می شود.

وی گفت: طرح های آبرسانی روستایی و شهری، زیرسازی و روکش آسفالت‌ جاده‌های شهری و روستایی، ساخت پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، ساخت کلاس درس و مدارس در مناطق مختلف، طرح های ورزشی و واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی از جمله طرح های آماده بهره برداری است.

بهره برداری از ۱۰۹ طرح در همدان همزمان با هفته دولت

فرماندار همدان با بیان اینکه در این شهرستان اقدامات خوبی در حوزه عمرانی و اقتصادی پیگیری شده گفت: پنج پروژه عمرانی و تولیدی با مبلغ ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال هفته دولت با حضور استاندار مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

مخفی افزود: مجتمع پذیرایی عصر طلایی، شرکت آریا توسعه ماندگار نوین، شرکت جاوید شیمی گلخانه سبزی و صیفی شاه محمدی و پرورش ماهی سردابی از جمله این طرح ها است.

وی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت همچنین عملیات اجرایی ۱۶ طرح با پیش‌بینی اعتبار یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال آغاز می شود.