شناسهٔ خبر: 68265118 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

یک کارشناس فوتبال:

ذوب‌آهن کار تیم‌ها را با خودباوری تمام می‌کند/ زمین‌های مناسبی در کشور نداریم

نرگس سلطانی

یک کارشناس و پیشکسوت فوتبال گفت: ذوب آهن امتیاز خارج از خانه خوبی گرفت. اگر بازیکنان تیم ذوب آهن خودباوری و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، قطعا می‌توانند کار بسیاری از تیم‌ها را تمام کنند.

صاحب‌خبر -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ارزیابی تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس در هفته نخست لیگ‌برتر، اظهارکرد: در هفته اول بازی‌ها تیم‌هایی که تغییرات بسیاری داشتند، هنوز به هماهنگی نرسیده‌اند. ذوب‌آهن تغییرات بسیار کمتری نسبت به تیم پرسپولیس داشت که به طور طبیعی شکل تیمی بهتری را مشاهده کردیم و زودتر به گل رسیدند. به ثمر رساندن آن گل یک مقدار شکل کار را تغییر داد، یعنی وقتی در ثانیه‌های اول یک گل زدند طبیعی بود که تیم را به سمت احتیاط حرکت دهند و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنند.

او با بیان اینکه بعد از چند هفته تیم‌ها شرایط خوبی پیدا می‌کنند، افزود: تمام زمین‌های چمن را در اصفهان برای آبیاری، کود و آماده‌سازی تعطیل می‌کردند. عجیب است که امسال در مردادماه با این وضعیت روبرو هستیم. در کشور زمین‌های مناسبی نداریم و ورزشگاه‌ها نیز وضعیت خوبی ندارند، چرا که ما برای یک بازی تیم ملی دچار سردرگمی هستیم که در چه زمین و ورزشگاهی این بازی را برگزار کنیم. هرسال در مردادماه بازی‌های لیگ شروع شده بود و شرایط زمین‌ آماده برای مسابقات بود که به راحتی نیز به سرانجام می‌رسید و موثر بودن آن را در کار تیم‌ها مشاهده می‌کردیم.

 این کارشناس و پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به اینکه ذوب آهن امتیاز خارج از خانه خوبی گرفت، یادآورشد: اگر بازیکنان تیم ذوب آهن خودباوری و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند قطعا می‌توانند کار بسیاری از تیم را تمام کند. هرچقدر دروازه‌بان‌های جوان بیشتر بازی‌کنند، اعتماد بنفس بیشتری پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام