شناسهٔ خبر: 68228671 - سرویس اجتماعی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سقوط مرگبار مرد ۵۰ ساله از پشت‌بام خانه

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متوفی که قصد داشته تا با یک طناب از پشت‌بام به بالکن خانه خود واقع در طبقه پنجم برود که ناگهان طناب پاره شده و سقوط کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، مرد میانسالی که قصد داشت تا از پشت‌بام به بالکن خانه خود برود، سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

تسنیم در خبری نوشت: شامگاه جمعه بیست‌وششم مردادماه، ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان از طریق تماس تلفنی با قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، مرگ مشکوک مرد میانسالی را در حیاط یک خانه پنج طبقه گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۵۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر سقوط از پشت‌بام به کام مرگ فرو رفته بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد متوفی که قصد داشته تا با یک طناب از پشت‌بام به بالکن خانه خود واقع در طبقه پنجم برود که ناگهان طناب پاره شده و سقوط کرده است.

یکی از همسایه‌های ساختمان به عنوان مطلع ماجرا را اینطور به تیم جنایی توضیح داد: متوفی که اعتیاد داشت در طبقه پنجم این ساختمان با مادر پیر خود زندگی می‌کرد. او به‌خاطر اینکه مدام دوستان معتادش را به خانه دعوت می‌کرد با مادرش مشکل داشت و چند وقتی می‌شد که این پیرزن درب را قفل کرده بود.

وی ادامه داد: متوفی به‌خاطر همین موضوع به پشت می‌رفت و با بستن طناب  به یکی از پایه‌های کولر آبی خود را به بالکن طبقه می‌رساند و وارد خانه می‌شد اما در روز حادثه ناگهان طناب پاره شد و به زمین حیاط خانه سقوط کرد. 

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، تیم جنایی مأموریت یافتند تا با تجزیه و تحلیل‌های بررسی‌های ویژه خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

 با دستور قاضی اختیاری از شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

۲۳۳۲۳۶