شناسهٔ خبر: 68206653 - سرویس اجتماعی
منبع: ایرنا | لینک خبر

سوگواره مدرسه اربعین برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سازمان بسیج فرهنگیان در ایام اربعین حسینی و حرکت عظیم پیاده روی عاشقان امام حسین(ع) با هدف به تصویر کشیدن نقش‌آفرینی‌های معلمان و دانش آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینی و تشویق به حضور و نقش آفرینی معلمان در این عرصه اقدام به برگزاری سوگواره مدرسه اربعین کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سازمان بسیج فرهنگیان در ایام اربعین حسینی و حرکت عظیم پیاده روی عاشقان حسین(ع) با هدف به تصویر کشیدن نقش آفرینی های معلمان و دانش آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینی و تشویق به حضور و نقش آفرینی معلمان در این عرصه اقدام به برگزاری سوگواره مدرسه اربعین کرده است.

این سوگواره در سه محور؛ نقش آفرینی معلم با دانش آموزان در راهپیمایی اربعین حسینی، مولفه های تربیتی راهپیمایی اربعین حسینی و نقش آفرینی دانش آموزان ایرانی و عراقی در راهپیمایی اربعین حسینی و در قالب های شعر، دلنوشته، عکس و یادداشت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خودرا با مراجعه به آدرس rouydadnegar.ir تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ ارسال کنند به نفرات برگزیده در این سوگواره جوایز ارزنده ای تعلق خواهد گرفت.