شناسهٔ خبر: 68130513 - سرویس علمی-فناوری
منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آموزش جمع کردن خودکار امتیازهای بازی تلگرامی بلوم با هوش مصنوعی + ویدیو

صاحب‌خبر -

بلوم (Blum) یکی از بازی‌های انگشت‌شمار تلگرامی است که ارزش دنبال کردن دارد. در این مقاله یک ابزار هوش مصنوعی برای جمع کردن خودکار امتیازهای بازی بلوم را معرفی کرده و آموزش می‌دهیم.

بعد از موفقیت نات کوین و ایردراپ ارزشمندی که به بی‌شمار کاربر داد، تشنگی کاربران برای گرفتن ایردراپ‌های مشابه، توسعه‌دهندگان زیادی را به سمت ارائه بازی‌های مشابه بر بستر تلگرام سوق داد. اما واقعیت این است که تمام این بازی‌ها ارزش صرف وقت ندارند!

معیارهای مختلفی برای انتخاب و دنبال کردن یک بازی تلگرامی وجود دارد که از جمله مهمترین آن‌ها توجه به سابقه و تجربه تیم سازنده است. بر این اساس، بلوم یکی از بهترین‌ها است؛ Blum نام یک صرافی ارز دیجیتال است که به دست سه مدیر سابق بایننس (بزرگترین صرافی رمز ارز دنیا) ایجاد شده و اهداف بزرگی را دنبال می‌کند، به همین دلیل، بازی ساخت تیم این مجموعه، از پشتوانه قدرتمندی برخودار است.بلوم با داشتن نزدیک به 30 میلیون نفر کاربر، یکی از پرطرفدارترین‌ها است.

خلاصه‌ای درباره بازی تلگرامی بلوم

اولین روش جمع‌آوری امتیاز در Blum بسیار ساده است؛ کافی است هر 8 ساعت یک‌مرتبه به ربات سر بزنید و ضمن جمع‌آوری امتیازهای قبلی، دکمه Start را برای شروع اصطلاحا فارمینگ لمس کنید تا تولید امتیاز آغاز شود. مجددا بعد از 8 ساعت باید به ربات سر بزنید و جمع‌آوری و در ادامه شروع مجدد را تکرار کنید.

بخش دیگر Blum مربوط به یک بازی داخلی است که در آن باید ستاره‌های متحرک را به سرعت لمس کنید و امتیاز بگیرید. اینجا باید تلاش کنید ضمن عدم لمس بمب‌های متحرک که سبب از بین رفتن امتیازهای شما می‌شود، یخ‌ها (اشیاء آبی رنگ) را لمس کنید، چرا که با این کار ستاره‌های متحرک برای چند ثانیه از حرکت می‌ایستند که به شما اجازه می‌دهد مقادیر بیشتری امتیاز جمع‌آوری کنید.

بازی بلوم بازی بلوم

معرفی ابزار هوش مصنوعی بازی بلوم (Blum)

با هر مرتبه ورود به بازی در روز، 7 مرتبه به شما اجازه اجرای بازی داخل ربات بلوم داده می‌شود. به مرور زمان، این امتیازها انباشت شده و اجرای بازی برای کسب امتیاز دشوار می‌شود. مخصوصا اگر چند حساب کاربری تلگرام داشته باشید، بعد از مدتی، به سختی خواهید توانست از تمام دفعات مجاز برای اجرای بازی استفاده کنید. این مشکل با ابزار هوش مصنوعی بلوم برطرف شده است.

یک نرم افزار قدرت گرفته از هوش مصنوعی به نام Blum Game AI Clicker، به شما اجازه می‌دهد تا بدون حتی یک مرتبه لمس صفحه گوشی، با سرعت و دقتی بالا امتیازهای بازی داخلی بلوم را جمع‌آوری کنید. نرم افزار Blum Game AI Clicker به خوبی قادر است بمب‌ها، یخ‌ها و ستاره‌ها را تشخیص بدهد، به همین دلیل با درصد خطای کم، از زدن بمب‌ها خودداری کرده و ضمن اولویت قرار دادن یخ‌ها، ستاره‌ها را انتخاب می‌کند.

در صفحه گیت‌هاب پروژه Blum Game AI Clicker به نشانی github.com/deKibi/blum-game-ai-clicker نحوه استفاده از آن آموزش داده شده است، اما برای کاربران عزیزی که با نحوه استفاده از گیت‌هاب و کار با محیط کامندی ویندوز آشنایی کافی ندارند، در قالب یک ویدیوی کوتاه، آموزش کامل نحوه استفاده از نرم افزار Blum Game AI Clicker را ارائه کرده‌ایم.