شناسهٔ خبر: 68082505 - سرویس سیاسی
منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد

تاکید بر مشارکت و حضور خبرنگاران در برگزاری یادواره های شهدا و نیز کمک به صرفه جویی انرژی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در آیین بزرگداشت روز خبرنگار گفت: امسال با مشارکت خبرنگاران، خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و شورای اطلاع رسانی این مراسم برگزار شده است.

وی، برگزاری متمرکز روز خبرنکار را با هدف نشست صمیمی خبرنگاران با هم را از اهداف این مراسم بیان کرد و اظهار داشت: تقویت و رونق دوباره همدلی و هم زبانی بین جامعه رسانه ای را از دیگر اهداف برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار به صورت متمرکز بوده است.

فلاح، با تشکر از همراهی استاندار سمنان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و خزانه استان گفت: برای اولین بار هدیه روز خبرنگار امسال قبل از روز خبرنگار تامین و به حساب خبرنگاران واریز شده است که این امر جای تقدیر و سپاس دارد.

وی، همچنین از همراهی معاونت سیاسی امنیتی استانداری، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، سازمان همیاری شهرداری های استان، جهاد دانشگاهی استان، اداره کل مخابرات قدردانی کرد و گفت: این ارگانها به سهم خود بخشی از این آیین را بر عهده گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از خبرنگاران خواست تا در یادواره های شهدای استان را که در قالب کنگره شهیدان برگزاری می شود و نیز کمک به توسعه فرهنگ صرفه جویی در مصرف انرژی را با توجه به شایط خاص آن مشارکت فعال داشته باشند.

آیین بزرگداشت روز خبرنگار با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات و مسوولان استانی و خبرنگاران شهرستانهای مختلف سه شنبه شب برگزار شد.