شناسهٔ خبر: 68050148 - سرویس استانی
منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

ترکیب جدید اعضای کمیسیون‌های شورای شهر مشهد مشخص شد

سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: ترکیب جدید اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال چهارم دوره ششم نیز با رای اعضاء، مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در پایان یکصد و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، به تشریح مصوبات این جلسه پرداخت و اظهارکرد: در ابتدا، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر فرعی شهر به نام شهدای گرانقدر به تصویب رسید.

وی گفت: در ادامه این جلسه، ترکیب جدید اعضای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال چهارم دوره ششم نیز با رای اعضاء، مشخص شد.

حاجی‌بگلو افزود: لایحه ۲ فوریتی با موضوع مساعدت در تسویه بدهی صدور مجوز و گواهی‌های ساختمانی تا انتهای مهرماه سال ۱۴۰۳ مورد تصویب قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: لایحه ۲ فوریتی با موضوع اعمال ماده ۹ قانون نحوه خرید و تملک اراضی و املاک برای اجرای برنامه‌های عمومی، عمرانی و نظامی دولت نیز به منظور بازگشایی انتهای خیابان امام زمان(عج) به تصویب رسید.

حاجی‌بگلو گفت: نظریه مشترک اقتصادی و برنامه و بودجه درخصوص لایحه تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک آینده مورد هم در این جلسه بررسی و تصویب قرار گرفت.