شناسهٔ خبر: 68027417 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در پاکدشت

پاکدشت- ایرنا- سرپرست فرماندهی انتظامی پاکدشت از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس شرق استان تهران، سرهنگ شهرام ولی خانی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان پاکدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در پاکدشت

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی آثار بجا مانده، محل اختفای قاتل را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل، دستگیر کردند.

سرهنگ ولی خانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد که به همراه مقتول در خانه کارگری زندگی می کردم که از چند روز قبل از حادثه مقتول با اصرار قصد بیرون کردن مرا از خانه داشت. سر همین موضوع با وی درگیر شدم و در اوج عصبانیت چند ضربه با چاقو به دست و سینه وی زدم و وی را به قتل رساندم و در محل کشف جسد رها و متواری شدم و قصد عزیمت به مشهد و خروج از کشور را داشتم که توسط پلیس دستگیر شدم .

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، تاکید کرد:پلیس پاکدشت مصمم است تاکشف جرائم و دستگیری مجرمان از هیچ تلاش وکوششی دریغ نکند.