شناسهٔ خبر: 67999741 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خونخواهی میزبان خونخواهی میزبان

در انتظار مجازات سخت باشید در انتظار مجازات سخت باشید

امام جمعه اراک گفت: دشمنان در همان روز که شهید هنیه را به شهادت رساندند از هفت محور لبنان را بمباران کردند و عراق هم در آن روز بمباران شد. خطیب نماز جمعه اراک با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد این جنایت تاوان سنگینی برای جنایتکاران به دنبال خوهد داشت. نماینده ولی فقیه در استان افزود: حادثه‌ای که برای مهمان ما شهید هنیه رخ داد باید از جهات مختلف بررسی شود چراکه جنایت بزرگی در روز تحلیف ریاست جمهوری آن هم با ضریب امنیت بالا رخ داد و باید با عاملان آن به شدت برخورد شود. او خاطرنشان کرد: شهید هنیه در اردوگاه‌ها متولد شد و ۶۱ سال در این اردوگاه‌ها زندگی کرد، او با قرآن مأنوس و آماده شهادت بود. خطیب جمعه اراک همچنین با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم هم گفت: استان مرکزی آماده همراهی و همکاری در میدان رفاقت با ریاست جمهوری است، ما یک ملت هستیم و همه باهم پشت سر رهبر و دولت و مجلس با قدرت ایستاده‌ایم و قدرت ما در برابر اسرائیل و استکبار نیز مضاعف خواهد شد. امام جمعه اراک افزود: انتظار است دولت چهاردهم با رعایت کامل خطوط نظام، با تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی را حل کند. نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: امیدواریم مجلس و دولت و نیرو‌های مختلف در کنار یکدیگر منسجم شوند و بعد از حادثه ترور اهمیت این انسجام و یکپارچگی چندین برابر شد. امام جمعه اراک در انتها بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان برای ایام اربعین و استقبال از زائرین حسینی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

خطیب نماز جمعه اراک با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد این جنایت تاوان سنگینی برای جنایتکاران به دنبال خوهد داشت.
 
نماینده ولی فقیه در استان افزود: حادثه‌ای که برای مهمان ما شهید هنیه رخ داد باید از جهات مختلف بررسی شود چراکه جنایت بزرگی در روز تحلیف ریاست جمهوری آن هم با ضریب امنیت بالا رخ داد و باید با عاملان آن به شدت برخورد شود. 
 
او خاطرنشان کرد: شهید هنیه در اردوگاه‌ها متولد شد و ۶۱ سال در این اردوگاه‌ها زندگی کرد، او با قرآن مأنوس و آماده شهادت بود. 
 
خطیب جمعه اراک همچنین با اشاره به روی کار آمدن دولت چهاردهم هم گفت: استان مرکزی آماده همراهی و همکاری در میدان رفاقت با ریاست جمهوری است، ما یک ملت هستیم و همه باهم پشت سر رهبر و دولت و مجلس با قدرت ایستاده‌ایم و قدرت ما در برابر اسرائیل و استکبار نیز مضاعف خواهد شد. 
 
امام جمعه اراک افزود: انتظار است دولت چهاردهم با رعایت کامل خطوط نظام، با تلاش مضاعف مشکلات اقتصادی را حل کند. 
 
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: امیدواریم مجلس و دولت و نیرو‌های مختلف در کنار یکدیگر منسجم شوند و بعد از حادثه ترور اهمیت این انسجام و یکپارچگی چندین برابر شد. 
 
امام جمعه اراک در انتها بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان برای ایام اربعین و استقبال از زائرین حسینی تأکید کرد.