شناسهٔ خبر: 67999117 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

تهران - ایرنا - مردم شهید پرور در شهرستانهای استان تهران ترور ناجوانمردانه مهمان جمهوری اسلامی شهید اسماعیل هنیه رهبر مقاومت فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس را با حضور در راهپیمایی محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، مردم شهید پرور در شهرستانهای استان تهران اعم از شهرستانهای ری ورامین قرچک پیشوا پاکدشت دماوند فیروز کوه بهارستان رباط کریم پرند شهریار شهر قدس ملارد شمیرانات اسلامشهر قبل و بعد از برگزاری نماز جمعه های این هفته با حضور یکپارچه در خیابانهای اصلی و مصلی های نماز جمعه ضمن محکومیت این اقدام رژیم صهیونیستی پرچم های اسراییل و آمریکای جنایتکار بعنوان حامی اقدامات تروریستی این رژیم کودک کش را به آتش کشیدند.

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

«اسماعیل هنیه»رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد پس از شرکت در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان ریاست جمهوری، در تهران به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در این زمینه گزارش داد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد روز ( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» گفتند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری در پیامی در واکنش به شهادت «اسماعیل هنیه»، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسداری از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و عزت و اعتبار خود کوتاهی نخواهد کرد و رژیم صهیونیستی به زودی نتایج اقدام بزدلانه و تروریستی خود را خواهد دید.

محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهوری که در راس هیاتی برای خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر سفر کرده پس از ورود به دوحه پایتخت این کشور مورد استقبال مقامات ارشد این کشور و سفیر کشورمان قرار گرفت.

عارف پس از شرکت در نماز جمعه و اقامه نماز بر پیکر شهید در مراسم خاکسپاری شهید اسماعیل هنیه شرکت می‌کند.

تظاهرات مردم دیار ۱۵ خرداد

تظاهرات مردم دیار ۱۵ خرداد در محکومیت ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه برگزار شد

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

ظهر امروز جمعه ۱۲ مرداد بعد از اقامه نماز جمعه شهرستان ورامین تظاهرات مردم دیار ۱۵ خرداد در محکومیت ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین ، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ، سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه شهرستان ورامین ، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین و دیگر مسئولین با استقبال پرشکوه مردم این خطه برگزار شد.

راهپیمایی محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در شهرستان پردیس

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

نمازگزاران شهرستان پردیس پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، هرگونه اقدامات تروریستی از جمله ترور مجاهد خستگی ناپذیر محور مقاومت، شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

مردم پاکدشت جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه مهمان جمهوری اسلامی در شهرستانهای استان تهران

خروش مردم پاکدشت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه بویژه در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رهبر حماس در تهران

مردم شهرستان های غرب استان تهران در محکومیت حادثه تروریستی رژیم صهیونسیتی ترور شهید اسماعیل هنیه به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

رباط کریمی ها اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، به مناسبت شهادت چهره شاخص مقاومت، شهید القدس شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی عملیات تروریستی، مردم شهرستان رباط کریم بعد از نماز جمعه در مصلی بزرگ این شهر گرد هم آمدند و این حادثه ناگوار را به مردم شجاع و غیور فلسطین ، مبارزین جبهه مقاومت و خانواده این شهید والامقام تسلیت گفتند و با شعارهای «راه مقاومت ادامه دارد» «فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم» «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» این حمله تروریستی را محکوم کردند.

یکی از حاضران در این راهپیمایی می‌گوید: جنایت صهیونیست‌ها و ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه پاسخ کوبنده ای برای آنان به همراه خواهد داشت و از کرده خود پشیمان خواهد شد.

وی افزود: ما همواره در کنار مردم مظلوم بی دفاع و شجاع غزه و فلسطین هستیم و تا آخرین قطره خون خود از آنان حمایت و دفاع می کنیم.

مردم شهرستان بهارستان جنایت وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند

مردم شهرستان بهارستان همراه با مسئولان بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان آمدند و طی راهپیمایی ترور اسماعیل هنیه رهبر جبهه مقاومت را محکوم و از این جنایات وحشیانه اعلام انزجار کردند و حمایت خود از کودکان فلسطینی را اعلام کردند و خواستار پاسخ سخت به اسرائیل غاصب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان ضمن تشریح موقعیت جبهه مقاومت و عجز و زبونی رژیم غاصب اسرائیل در مقابل رزمندگان محور مقاومت که موجب اقدامات ناجوانمردانه در ترور شخصیت ها و فرماندهان این جبهه گشته است، به تحلیل شخصیت جهادی و خستگی ناپذیر شهید هنیه پرداخت.

فریاد خشم مردم جنوب شرق تهران در محکومیت شهید اسماعیل هنیه

 مردم شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران در محکومیت جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم کودک کش اسرائیل به خیابان‌ها آمده و خشم خود را از این جنایت با شعار مرگ بر اسرائیل به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته، به خیابان‌های شهر آمده و در حالی که پرچم حزب الله لبنان و فلسطین را بر دست داشتند، جنایات رژیم جعلی اشغالگر قدس را محکوم کرده و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، جنایت ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

در شهرستان ورامین، مردم خداجو و شهید پرور این شهرستان، پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه به خیابان آمده و در حالی که تصاویر شهید اسماعیل هنیه و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین را در دست داشتند، خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایت شدند. مردم ورامین با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله، مرگ بر صهیونیسم، رژیم کودک کش اسراییل را عامل این جنایت دانسته و خواستار برخورد قاطع جمهوری اسلامی با این جنایت شدند.

مردم شهرستان قرچک که روز شهادت شهید اسماعیل هنیه، با تجمع مقابل مسجد جامع این شهرستان، خشم و انزجار خود را از جنایت رژیم جعلی اسرائیل به به نمایش گذاشته بودند، پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه به خیابان آمده و با سردادن شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، آمادگی خود را برای مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل به نمایش گذاشتند.

مردم خداجوی قرچک که دو شهید سرافراز به نام‌های خداداد ملکی غفاری و شهید میلاد حیدری را در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس تقدیم راه حق کرده اند، در حالی که تصاویر شهید اسماعیل هنیه و پرچم حزب الله لبنان را در دست داشتند، اعلام کردند که در راه مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

مردم قرچک با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما مردم کوفه نیستیم علی تنها بماند نفرت و انزجار خود را از جنایت رژیم کودک کش اسرائیل در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه ابراز داشتند.

در شهرستان مقدس پیشوا، مدفن امامزاده جعفربن موسی الکاظم(ع) فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان جهان، مردم شهید پرور پس از اقامه نماز جمعه با تجمع در صحن مطهر این امام زاده واجب التعظیم و حرکت به سمت میدان امام(ره) خشم و انزجار خود را از جنایت رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل به نمایش گذاشتند. پیشوایی ها با سر دادن شعار آمریکا حمایت می‌کند، اسرائیل جنایت می‌کند و اسماعیل هنیه شهید راه قدس است، از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستند تا انتقام خون میهمان شهید ایران اسلامی، شهید اسماعیل هنیه را از متجاوزان بگیرند.

مردم خداجوی پیشوا ضمن حمایت قاطع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه، بر ایستادگی تا نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل تأکید کردند.

آبسرد دماوند

نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد میرشریفی امام جمعه محترم شهر آبسرد و حومه با حضور مردم انقلابی و مومن و مسئولان شهر آبسرد و شهرستان دماوند اقامه شد.

این هفته برنامه های نماز جمعه (قرائت قرآن،وصیتنامه شهدا،اذان) با حضور نمازگزاران شهر آبسرد و حومه برگزار شد. در نماز جمعه این هفته نمازگزاران در محکومیت جنایت رژیم خبیث صهیونیستی در ترور ناجوانمردانه دکتر اسماعیل هنیه دقایقی ابراز انزجار کردند.

این هفته به مناسبت سالگرد تاسیس نماز جمعه در شهر آبسرد امام جمعه  گزارش عملکرد ۱۳ ساله این نهاد را به اطلاع نمازگزاران رساند.

طبق رسم هر هفته وصیتنامه یکی از شهدای عزیز شهر آبسرد و حومه قرائت می شود،این هفته وصیتنامه شهید محسنی قرائت گردید، مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای محله کوهان واقع شده است.

اسلامشهر

راهپیمایی شهروندان اسلامشهری در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی که پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی بزرگ اسلامشهر تا امام زاده عقیل(ع) برگزارشد.

راهپیمایی مردم شهریار در محکومیت شهادت دکتر اسماعیل هنیه

مردم ولایتمدار شهرستان شهریار پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت ترور رهبر مقاومت فلسطین شهید اسماعیل هنیه از مصلی امام خمینی(ره) به سوی میدان شهدای گمنام روبروی آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام برگزار گردید.

راهپیمایی مردمشهید پرور وانقلابی شهرستان شهریار پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت ححت السلام والمسلمین حسینی نوری در محکومیت ترور شهید «اسماعیل هنیه» برگزار شد.

راهپیمایان که متشکل از آحاد مردم شهریار بودند با مشت های گره شده در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی شعارهای « مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر استکبار ، مرگ بر صهیونیست ، مرگ بر آمریکا ، الله اکبر ، هیهات من اذله » سر دادند این راهپیمایی از مقابل مصلای بزرگ نماز جمعه آغاز و تا امامزاده اسماعیل (ع) با حضور پرشکوه مردم و مسئولین برگزار و در پایان این مراسم خونخواهی و برخورد متقابل را از دلاور مردان ایران به ضعامت رهبر معظم انقلاب خواستار شدند .

راهپیمایان شهید اسماعیل هنیه را سرمایه ای بزرگ برای جبهه مقاومت و میهمان عزیز کشورمان دانستند که با دسیسه های رژیم کودک کش اسرائیل به فیض والای شهادت نایل شد لذا انتقام کمترین اقدامی است که باید صهیونیسم ها تجربه کنند .