شناسهٔ خبر: 67981835 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

افزون بر ۲۰ میلیارد ریال لوازم ضروری زندگی بین مددجویان اردبیلی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تهیه و توزیع بیش از ۲۰ میلیارد ریال لوازم ضروری زندگی بر اساس سامانه نیازسنجی کمیته امداد استان اردبیل در بین خانواده‌های تحت حمایت خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های حمایتی کمیته امداد از خانواده‌های تحت پوشش، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، طی دو مرحله لوازم ضروری زندگی شامل آبگرم کن دیواری و لباسشویی در میان مددجویان و با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۱۹۵ دستگاه آبگرم کن دیواری بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این تعداد از آبگرم کن‌های تهیه شده یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت نیز ۱۰۰ دستگاه لباسشویی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بر اساس سامانه نیازسنجی مهم‌ترین نیازهای خانوار تحت حمایت احصا شده و با کمک خیران برای رفع مشکلات و تأمین لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان در تلاش هستیم.