شناسهٔ خبر: 67979781 - سرویس سیاسی
منبع: اکونیوز | لینک خبر

ترور شهید هنیه نشانه شکست و ناتوانی صهیونیست‌ها است - اکونیوز

اقتصاد ایران: قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ترور شهید هنیه نشانه شکست و ناتوانی صهیونیست‌ها است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، در حاشیه برگزاری تجمع مردمی در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه که پس از عمری مجاهدت و مبارزه با صهیونیسم غاصب جهانی در تهران اتفاق افتاد چیزی جز شکست و خاری صهیونیست معنا ندارد و علت آن این است که پس از یک سال جنایت و قتل و کشتار مردم بی دفاع در نوار غزه کمتر به هدف خود که همان از بین بردن حماس بود دست نیافتند و لذا مجبور شدند یکی از رهبران حماس را در نقطه‌ای دور از وطن به شهادت رسانند.

وی افزود: این نشانه شکست و ناتوانی صهیونیست‌ها است و قطعاً این خون جوشنده شهدا خصوصاً این شهید بیش از پیش خواهد جوشید و به پیروزی این نهضت جهان اسلام در برابر کفر بین الملل منتهی خواهد شد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر را مشخص کردند خونخواهی از این شهدای مظلوم وظیفه همه ما و دولت‌های اسلامی و دولت ما و نیروهای نظامی است. دوماً حفظ امنیت و وحدت که دولت در حال تلاش برای ایجاد شکاف است که وظیفه دیگری است که باید به آن توجه کنیم. همچنین مجازات سخت قبلاً نیز تجربه آن را داریم وظیفه‌ای دیگری است که بر روی دوش نظامیان ما قرار گرفته است که ان‌شاءالله در وقت مقتضی متانسب با برنامه‌ریزی لازم انجام شود.