شناسهٔ خبر: 67967037 - سرویس اجتماعی
منبع: تین نیوز | لینک خبر

ارتقای ایمنی ترافیکی ۱۰ کیلومتر از معابر منطقه ۱۹ تهران

صاحب‌خبر -

در راستای نگهداشت ترافیک معابر، عملیات خط کشی ممتد و منقطع محوری در ۱۰ کیلومتر از معابر پرتردد در قالب طرح الگوی خدمت و برنامه عملیاتی اجرا شد.

ارتقای ایمنی ترافیکی ۱۰ کیلومتر از معابر منطقه ۱۹ تهران
تین نیوز

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: در راستای نگهداشت ترافیک معابر، عملیات خط کشی ممتد و منقطع محوری در ۱۰ کیلومتر از معابر پرتردد در قالب طرح الگوی خدمت و برنامه عملیاتی اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حسین اخگرپور با اشاره به اهمیت کاهش مخاطرات، روان سازی ترافیکی و ارتقا ایمنی معابر با خط کشی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های نظارت امور مناطق طرح الگوی خدمت ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری (ممتد و منقطع) در معابر اصلی و فرعی اجرا شده است.

اخگرپور ادامه داد: خط کشی محوری گرم با روش اسپری در خیابان مرادی حدفاصل میثاق تا پارس، خیابان گلستان حدفاصل لاله تا نیلوفر، خیابان شهرداری حدفاصل شهید نصیرزاده تا شقایق، بلوار شقایق شرق به غرب و بلعکس حدفاصل شهرداری تا شهید صمدی، خیابان بنفشه حدفاصل لاله تا مرادی، خیابان برادران شهید شکری شمالی، خیابان لاله حدفاصل میثاق تا گلستان و خیابان سهیل میانی حدفاصل ورامینی تا شقایق اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات کانال های عابر پیاده احیا شده اند خاطرنشان کرد: در همین راستا با ۴۴۲ متر طول خط کشی رنگ دوجزئی سفید ۶۰ بلوک عابر پیاده در خیابان بهمنیار تقاطع های شقایق و شاهمرادی، ضلع شرقی و شمالی میدان بخشنده، بلوار شکوفه تقاطع مطهری ضلع جنوبی و غربی بهسازی و بازسازی شد.

مسافران مترو شهرک شریعتی صاحب ایستگاه تاکسی می شوند

اخگر پور در ادامه با اشاره به اینکه روزانه تعداد زیادی از شهروندان از خط سه مترو در محدوده خیابان مهران برای سفرهای درون شهری استفاده می کنند بیان کرد: در راستای اجرای مصوبه اداره کل مهندسی و ایمنی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، پاسخگویی به درخواست ها، کسب رضایتمندی شهروندان و سهولت تردد ایمن این پهلوگاه در حال احداث است.

وی ادامه داد: این پهلوگاه به طول ۹۰ متر در مرحله خاکبرداری با ۷۰۰ متر مکعب و قلوه ریزی قراردارد که پس از تکمیل از تصادف و ترافیک در این نقطه حادثه خیز کاسته شده و ایمنی سرنشینان خودرو و رانندگان را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: پس از پایان خاکبرداری و زیرسازی عملیات آسفالت و بهسازی معبر انجام و سپس خط کشی، استقرار ایستگاه های تاکسی و نصب المان های ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید