شناسهٔ خبر: 67942532 - سرویس اجتماعی
منبع: جوان | لینک خبر

مرگ تازه عروس بر سر هزینه تالار

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: تازه عروسی که بر سر هزینه تالار جشن عروسی‌اش با نامزدش اختلاف پیدا کرده‌بود، به طرز مشکوکی از بالای پلی در بزرگراه هاشمی رفسنجانی به پایین سقوط کرد و جان باخت. 
ساعت ۲ بامداد روز یک‌شنبه هفتم مردادماه، قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک دختر جوانی در بزرگراه هاشمی رفسنجانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی در محل حادثه زیر پلی در بزرگراه هاشمی رفسنجانی با جسد دختر جوانی به نام آهو روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت بر اثر تصادف با خودرویی فوت کرده‌است. گفته‌های تنها شاهد حادثه که راننده تاکسی اینترنتی بود، نشان داد دختر فوت شده لحظاتی قبل خودش را از روی پل به پایین انداخته و همزمان با خودروی سمندی برخورده کرده و به کام مرگ رفته‌است. 

 دستنوشته 
راننده تاکسی اینترنتی به مأموران پلیس گفت: «نیم ساعت قبل دختر جوان را سوار خودرویم کردم و به طرف مقصدش که در همین نزدیکی‌های محل حادثه بود، حرکت کردم. وقتی به این محل رسیدم، او از من خواست توقف کنم و من هم خودرویم را متوقف کردم. دختر جوان کرایه‌اش را که ۲۸۰ هزار تومان بود، پرداخت کرد و از خودرو پیاده شد. محلی که پیاده شد برای من تعجب‌بر‌انگیز بود و از او سؤال کردم که به من گفت می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد. خیلی شوکه شدم و فکر کردم شوخی می‌کند، اما او شماره تلفنی به من داد و گفت شماره نامزدش است و دستنوشته‌ای هم به من داد و گفت با نامزدش تماس بگیرم و این دستنوشته را تحویل او بدهم. دختر جوان در نامه از نامزدش گله کرده و نوشته بود که به خاطر رفتار‌های او به زندگی‌اش پایان می‌دهد. وقتی فهمیدم تصمیم او جدی است با نامزدش تماس گرفتم و ماجرا را به او گفتم و از او خواستم خودش را به آدرسی که دادم، برساند. از طرفی هم خیلی تلاش کردم تا دختر جوان را منصرف کنم که خودش را به پایین پرت نکند. هر چقدر با او صحبت کردم و می‌خواستم او را آرام کنم، فایده‌ای نداشت و دختر جوان از نامزدش گلایه می‌کرد و می‌گفت به خاطر نامردی‌های او می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد. تلاش کردم او را هر طوری شده از کارش منصرف کنم تا نامزدش برسد، اما او ناگهان خودش را در تاریکی شب از روی پل به پایین پرتاب کرد و همزمان هم خودروی سمندی در حال عبور بود و با او برخورد کرد. من بلافاصله حادثه را به پلیس خبر دادم و لحظاتی بعد هم نامزدش و پلیس از راه رسیدند، اما دختر جوان به زندگی‌اش پایان داده‌بود.»

 آشنایی در اینستاگرام 
نامزد دختر فوت شده هم به مأموران گفت: «یک سال قبل با آهو در اینستاگرام آشنا شدم. ما به صورت پیامکی و تلفنی با هم ارتباط داشتیم تا اینکه به یکدیگر علاقه پیدا کردیم و تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. مدتی قبل موضوع را با خانواده‌هایمان در میان گذاشتیم و گفتیم قرار است ما با هم ازدواج کنیم. هر دو خانواده موافقت کردند و در نهایت تصمیم گرفتیم به زودی مراسم ازدواجمان را برگزار کنیم. تمام قرار و مدار‌ها را گذاشتیم و توافقات هم صورت گرفت و حتی درباره جشن ازدواج و افرادی را هم که قرار بود دعوت کنیم به توافق رسیدیم. کارت عروسی را هم تهیه کردیم و تاریخ عقد و مراسم را هم تعیین کردیم. روز حادثه دو نفری به چند تالار عروسی مراجعه کردیم تا اینکه یکی از تالار‌ها را آهو پسندید. وقتی با مدیر آن صحبت کردیم متوجه شدم هزینه تالار خیلی بالا است و از آهو خواستم تالار دیگری را برای مراسم عروسی‌مان در نظر بگیریم تا کمتر هزینه کنیم و مجبور به قرض نشویم. آهو ناراحت شد و گفت فقط برای مراسم باید با این تالار قرارداد ببندیم. من قبول نکردم و او هم قهر کرد و از من جدا شد. به او گفتم اگر قرار است اول زندگی به خاطر تالاری با هم اختلاف پیدا کنیم و تو قهر کنی، بهتر است نامزدی را بهم بزنیم. من فکر نمی‌کردم او به خاطر این موضوع به زندگی‌اش پایان دهد.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، بازپرس جنایی دستور احضار راننده تاکسی اینترنتی، راننده خودروی سمند و نامزد دختر فوت‌شده را برای تحقیق صادر کرد.