شناسهٔ خبر: 67927002 - سرویس علمی-فناوری
منبع: ایمنا | لینک خبر

مچ‎بند هوشمند هواوی Band 8 در هند عرضه شد

مچ‎بند هوشمند هواوی Band 8 که به تازگی در هند عرضه شده است، از حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب و میزان اکسیژن خون بهره می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت هواوی به تازگی یک مچ‌بند هوشمند جدید به نام HUAWEI Band 8 وارد بازار هند کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۴ * ۳۶۸ پیکسل و تراکم پیکسل 282 PPI است، تا عمق ۵۰ متر زیر آب مقاوم است و به حسگرهایی برای ردیابی ضربان قلب و نظارت بر اکسیژن خون مجهز شده است.

علاوه بر این، مچ‌بند هوشمند هواوی Band 8 قادر است چرخه خواب و استرس کاربران را ردیابی کند و از ۱۰۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری و طناب زدن پشتیبانی کند، گجت پوشیدنی جدید هواوی از طریق بلوتوث ۵.۰ به گوشی هوشمند متصل می‏‌شود و با محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ و بالاتر و همچنین iOS 9.0 و بالاتر سازگار است؛ از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به کنترل موسیقی، کنترل دوربین از راه دور، پاسخ سریع به پیام و اعلان تماس‌های دریافتی اشاره کرد.

مچ‎بند هوشمند هواوی Band 8 با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد و ۳۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی خود شارژ می‏‌شود، به طوری که ۴۵ دقیقه طول می‌کشد تا باتری آن به صورت کامل شارژ شود؛ قیمت گجت پوشیدنی یادشده ۵۶.۱۲ دلار ارزیابی شده است.