شناسهٔ خبر: 67907189 - سرویس بین‌الملل
منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ روزبه قمصری

رژیم صهیونیستی باندی جنایتکار و تروریست

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در مراسم تنفیذ چهاردهم با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، این رژیم را یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست دانستند.

صاحب‌خبر -

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس - روزبه قمصری؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در بخشی از بیانات خودشان در مراسم تنفیذ چهاردهم عنوان داشتند که رژیم صهیونیستی یک دولت نیست؛ یک باند جنایت کار و یک باند قاتل و یک باند تروریست است. موضوعی که نشان از اهمیت موضوع جنگ غزه دارد؛ تا آنجایی که ایشان در این مراسم بخشی از سخنان خودشان را به موضوع جنگ غزه و رژیم صهیونیستی اختصاص دادند.

امام خامنه‌ای یک بار دیگر با بصیرتی بالا و مثال‌زدنی که نشان از پیگیری و رصد تحولات منطقه‌ای و جهانی توسط ایشان دارد موضوع جنگ غزه را پیش کشیدند و با اشاره به حدود ۳۰۰ روز جنایت و کشتار مردم غزه توسط ارتش صهیونیستی این رژیم را با باندی جنایتکار و تروریست برابر دانستند.

البته بر کسی هم پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی در طول بیش از ۹ ماه جنگ غزه و کشتار و قتل‌عام بیش از ۳۹ هزار فلسطینی و مجروح کردن حدود ۹۰ هزار نفر، عملا نمی‌تواند چیزی جز یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست باشد. زیرا فقط از چنین رژیم وحشی و کودک‌کش ارتکاب جنایاتی از این دست برمی‌آید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه بیانات خودشان به حدنصاب جدیدی که رژیم صهیونیستی با جنابات خود در تاریخ بشریت بوجود آورده است اشاره کردند. موضوعی که نشان از بی‌نظیر بودن و کم‌نظیر بودن جنایات این رژیم اشغالگر و نامشروع در تاریخ معاصر در سطح دنیا دارد.

بر همین اساس، امروز دیگر فلسطین فقط مسئله کشور‌های اسلامی نیست، بلکه موضوع فلسطین امروز به مسئله و ماجرایی جهانی و بین‌المللی تبدیل شده است. نمونه این مدعی هم برگزاری تجمج‌ها و تظاهرات‌های اعتراضی مردم دنیا علیه کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و نسبت به فلسطینیان است.

موضوع مهم دیگری که جا دارد تا در این یادداشت به آن اشاره کنیم این است که این میزان جنایت و کشتاری رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم و بی‌گناه غزه در طول چیزی بیش از ۹ ماه اخیر انجام داده فقط از عهده باند‌ها و گروه‌های جنایتکار برمی‌آید و به غیر از آمریکا که به کشتار مردم منطقه و جهان معروف است هیچ دولت و کشور دیگری قادر به انجام آن نیست.

در حقیقت می‌توان گفت رژیم صهیونیستی با تحمیل جنگ غزه و قتل‌عام مردم این باریکه چهره واقعی و حقیقی خود که زشت‌ترین چهره یک باند تبهکار و جنایتکار بوده و به واسطه دنیای غرب و رسانه‌های زنجیره‌ای آنها تا کنون از مردم دنیا مخفی کرده بود را به نمایش گذاشته است و امروز دیگر تمامی انسان‌های آزادده و آزادی‌خواه با خوی تجاوزگری و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به خوبی و روشنی آشنا شدند.

البته رژیم صهیونیستی در این جنایت علیه بشریت تنها نیست و یک شریک جرمی بزرگ و قابل توجه دارد و آن آمریکا است. این ایالات متحده است که با در اختیار گذاشتن انواع بمب‌ها و سلاح‌های جدید و مخرب موجب شده تا دست ارتش این رژیم اشغالگر و نامشروع دست به کشتار و قتل‌عام وسیعی در میان مردم غزه بزند.

از طرف دیگر شهادت شمار زیادی از نوزادان، کودکان، بیماران در بیمارستان‌ها و زنان در غزه، در شرایطی است که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از ۱۰ ماه جنگ در غزه به هیچکدام از اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا نکرده است. این رژیم حتی در اجرا و پیاده کردن نقشه شوم خود مبنی بر کوچ اجباری مردم غزه به خارج از این شهر ناموفق بوده و با شکست روبرو شده است.

اما رژیم صهیونیستی با وجود کمک‌های فراوان و نامحدود آمریکا و دیگر کشو‌های متحد خود پس از ۳۰۰ روز نبرد در غزه نتوانست در برابر گروه حماس به پیروزی دست پیدا کند و تا امروز ضمن متوقف شدن ماشین جنگی آنها در این باریکه تلفات و خسارات فراوانی را متحمل شدند.

در پایان باید گفت جنگ غزه هم همانند سایر جنگ‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان به راه انداخته دیر یا زود با شکست کامل این رژیم اشغالگر و نامشروع به پایان خواهد رسید، اما ان چیزی که در اذهان عمومی مردم دنیا باقی مانده است جنایاتکار بودن ماهیت و ذات سران و مقامات ساکنان تل‌آویو و درکل رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ ۱۳۴