شناسهٔ خبر: 67853246 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

دوره جامع عکاسی توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود

"دوره جامع عکاسی" توسط انجمن سینمای جوانان ایران و برای بازه زمانی 6 ماهه و در سه گام آموزشی اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: این دوره برای استعدادیابی، آموزش حرفه‌ای و جذب نیروی متخصص حوزه عکاسی به بازار کار، طراحی و تدوین شده است و دوره جامع عکاسی یکی از مهم­‌ترین نیازهای پایه‌ای در شناخت عکاسی به عنوان رشته‌ای مهم و معاصر است.

مصطفی باقرآبادی افزود: دوره­ جامع عکاسی انجمن سینمای جوانان ایران با تمرکز بر نظام کارگاهی طراحی شده است و هدف آن اشتغال حرفه‌­ای جوانان در حوزه­ عکاسی است. تفاوت این دوره با تک­‌درس­‌های عکاسی، مجموعه‌­ای بودن دروس مورد نیاز هنرجو برای حرفه‌­ای شدن و جذب در بازار کار است.  

وی ادامه داد: این دوره در رشته های مختلف شامل دروس عکاسی پایه، کارگاه نور، لابراتوار دیجیتال، مبانی هنرهای تجسمی و خلاقیت، سه اردوی کارگاهی در شاخه های عکاسی، عرضه و نمایش عکس، نقد عکس و جنبش های عکاسی است.

باقرآبادی گفت: این دوره در شاخه های عکاسی نیز شامل پرتره، سینما وتئاتر، طبیعت، تبلیغاتی، مجالس، خبری ، ورزشی و مستند است.

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان با بیان اینکه این دوره با ارائه مدرک بین الملی است گفت: آخرین مهلت ثبت نام در دوره جامع عکاسی 27 مرداد تعیین شده است.

علاقه مندان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 09196703484 و یا 02333334737 تماس بگیرند.