شناسهٔ خبر: 67844025 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

کرمانشاه قهرمان رقابت‌های مینی فوتبال روستاییان کشور در سنندج شد

سنندج- ایرنا- رقابت‌های مینی‌فوتبال روستاییان کشور تحت عنوان جام پرچم، شامگاه جمعه با قهرمانی کرمانشاه در سنندج به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات بخش مینی فوتبال دومین دوره رقابت های ورزشی ویژه روستاییان کشور در بخش مردان با حضور ۳۲ تیم مینی فوتبال به نمایندگی از ۳۱ استان برگزار شد.

پس از پنج روز رقابت تیم های مختلف مینی فوتبال روستایی سراسر کشور در سنندج، در دیدار فینال تیم کرمانشاه در مصاف با نماینده آذربایجان شرقی توانست با نتیجه ۳-۲ به پیروزی برسد و جام قهرمانی دومین دوره رقابت های مینی فوتبال قهرمانی روستاییان کشور را بالای سر ببرد.

کرمانشاه قهرمان رقابت‌های مینی فوتبال روستاییان کشور در سنندج شد

تیم های آذربایجان شرقی و اصفهان نیز در رده‌های دوم و سوم ایستادند و تیم بوشهر هم کاپ اخلاق این مسابقات را از آن خود کرد.

آیین اختتامیه این مسابقات عصر امروز با حضور «اقبال» معاون دفتر توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان، «کریم مقدم» رییس کمیته ملی و جهانی مینی فوتبال، «آمنه غلام‌ ویسی» مدیرکل و «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان، روسای هیات های ورزش های همگانی و ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان و مسئولین ورزش دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد.

این رقابت ها در بخش بانوان از دهم مرداد ماه به میزبانی سنندج برگزار می شود.