شناسهٔ خبر: 67839369 - سرویس سیاسی
منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

صدیقی: باید وزرا و اعضای کابینه از بن دندان به نظام اعتقاد داشته باشند

صدیقی: باید وزرا و اعضای کابینه از بن دندان به نظام اعتقاد داشته باشند، نه اینکه نفاق داشته باشد و موضع گیری هایشان مخالف اصول انقلاب و نظام باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران ۵ مردادماه ۱۴۰۳ به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی و در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خطیب نماز جمعه تهران در فرازی از خطبه اول گفت: اگر اهل تقوا باشیم و لباس پاکی بر تن کنیم و چراغ تقوا در خانه دلمان روشن باشد ولایت ، نصرت و حفاظت خدا را می یابیم.

آیت الله صدیقی تصریح کرد:خداوند متعال با کسانی است که در مسیر تقوا حرکت می کنند و در این راه تامین کننده توشه راه شماست.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه نماز جمعه مظهر اخوت، برادری وهمدلی است گفت: نماز جمعه جزو کانون های محبت خداست و شما روز های جمعه از نقاط مختلف دور هم جمع می شوید. خدا به همه مومنان دستور داده وقتی که ندای مکبر روز جمعه را می شنوید برای یاد خدا بلند شوید.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه نماز جمعه مظهر اخوت، برادری وهمدلی است گفت: نماز جمعه جزو کانون های محبت خداست و شما روز های جمعه از نقاط مختلف دور هم جمع می شوید. خدا به همه مومنان دستور داده وقتی که ندای مکبر روز جمعه را می شنوید برای یاد خدا بلند شوید.

خطیب نماز جمعه گفت: باید وزرا و اعضای کابینه از بن دندان به نظام اعتقاد داشته باشند، نه اینکه نفاق داشته باشد و موضع گیری هایشان مخالف اصول انقلاب و نظام باشد.

آیت الله صدیقی خاطر نشان کرد: تنفیذ هم در قانون اساسی است و هم مبنای فقهی در اسلام ناب محمدی دارد. تنفیذ آرای ملت از جانب رهبر فرزانه و الهی ما است و آرا مردم همیشه مورد احترام بوده و طی مراسم رسمی نائب امام زمان این آرا را تنفیذ می‌کند و به رای مردم قداست می دهد و جمهوریت و مقبولیت آن با آرای مردم است و و این افتخاری برای رئیس جمهور است.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام