شناسهٔ خبر: 67830012 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۱ شیراز:

پروژه‌های عمرانی نقش ارزنده‌ای در افزایش رفاه اجتماعی شهروندان دارد

شهردار منطقه ۱۱ شیراز گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح این منطقه از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری است که نقش ارزنده ای در افزایش رفاه اجتماعی شهروندان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ شیراز، بهزاد پرنیان در بازدید از بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در حال اجرا و رسیدگی به مشکلات پروژه‌ها اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه ۱۱ از اولویت‌های اصلی این شهرداری است و ما تلاش می‌کنیم با سرعت و دقت هرچه بیشتر، این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

وی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه‌های اجرایی افزود: قطعاً توجه ویژه شهردار و ناظر منطقه و سایر اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به مشکلات و نیازهای واقعی شهروندان موجب سیاستگذاری‌های شده است که در مسائل عمرانی این کلان‌شهر و رفاه اجتماعی تأثیر به‌سزایی دارد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز ابراز امیدواری کرد: با تکمیل این پروژه‌ها، شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ارائه خدمات بهتر باشیم.

پرنیان تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح منطقه ۱۱ از اولویت‌های اصلی این شهرداری است که نقش ارزنده‌ای در جهت افزایش رفاه اجتماعی شهروندان دارد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث سالن ورزش‌های توپی شهیدان اسماعیلی ابهری، نوسازی و بازسازی شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان شهید بنیانی، احداث و تجهیز کتابخانه شهید مطهری خیابان فال اسیری، لوله‌گذاری و مخزن‌گذاری کوی قناعت پیشه، احداث ساختمان مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۱، کانیوا گذاری معابر و لکه‌گیری آسفالت، احداث سالن تئاتر نصر و تعمیر و دیوار کشی رودخانه خشک از جمله پروژه‌های در حال انجام این منطقه از شهرداری است.