شناسهٔ خبر: 67814560 - سرویس اقتصادی
منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در بسیاری از محصولات داخلی رو به افزایش است و این نوسان قیمت در بازار خودروهای مونتاژی با شدت کمتری دیده می‌شود.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف این خودرو داخلی امروز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به محدوده ۷۱۵ میلیون تومانی برگشت.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت، امروز ۹۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، با ۱۲ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۷۹۲ میلیون تومان رسید.

کوییک اتوماتیک یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی با ۲ میلیون تومان رشد قیمت نسبت به روز گذشته و به نرخ ۵۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۴ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۸ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۸۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۳ میلیون تومان، رانا پلاس ۵۹۵ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۶۲ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۴ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۴ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۰۳ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی نیز امروز افت و خیز قیمت دیده می‌شود اما نرخ بیشتر محصولات نسبت به روز گذشته تغییری نشان نمی‌دهد.

X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو با افت ۱۱ میلیون تومان دیگر به قیمت ۹۲۶ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S۵ در شمار محصولات کرمان موتور امروز با افت چشمگیر ۶۴ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پیکاپ G۹ از دیگر محصولات این شرکت با افت شدید ۸۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.

هونگچی E-QM۵ نیز با کاهش ۹۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان رسیده است.

لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات مونتاژی هر دو با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۲۶ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۵۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۳ مرداد + جدول