شناسهٔ خبر: 67813811 - سرویس بین‌الملل
منبع: ایلنا | لینک خبر

کندی جونیور:

ایالات متحده شاهد یک انقلاب خواهد بود

کندی جونیور: نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که ابن کشور شاهد یک انقلاب خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «رابرت کندی جونیور»، نامزد مستقل ریاست جمهوری آمریکا هشدار داد که ایالات متحده شاهد انقلاب خواهد بود و دو گزینه پیش روی مردم این کشور  وجود خواهد داشت.

کندی جونیور با انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «انقلابی در کشور رخ خواهد داد که باید دید آیا توسط طرفداران آرمان‌گرایی مصادره خواهد شد یا نیروهای مرتجع ظلمانی. انتخاب با ماست».

وی در این ویدئو گفت: «ربودن پوپولیسم برای عوام فریب ها آسان است، اما لازم نیست فاشیسم یا نازیسم باشد، این جنبش پوپولیستی در کشور ما در سال ۱۹۰۳ بود که از شر دوران طلایی خلاص شد و به ۴۰ ساعت کار در هفته رسیدیم، به کار کودکان پایان دادیم، به زنان حق رای دادیم، قانون ضد انحصار شرمن را دریافت و شرکت هایی را ایجاد کردیم که برای اولین بار مالیات پرداخت کردند».

وی افزود: «ما شاهد انقلابی در کشور هستیم و ۵۷ درصد از مردم آمریکا در شرایط اضطرار به هزار دلار دسترسی ندارند. ۵۴ درصد از آنها پول کافی برای تامین نیازهای اولیه انسانی را ندارند، در این کشور انقلابی رخ خواهد داد. سوال این است که آیا ایده آلیسم آن را خواهد ربود و یا نیروهای مرتجع تاریک. انتخابا با ماست».

 

 

انتهای پیام/