شناسهٔ خبر: 67794581 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار سلماس:

شهرداری سلماس اجرای طرح جامع را تسریع بخشد

فرماندار سلماس گفت: در خصوص فراهم کردن روند و مسیرگشایی توسط شهرداری سلماس جهت پیشبرد طرح ملی احداث مسکن و تسریع در اجرای طرح جامع تاکید داریم و اقدامات لازم در اسرع وقت باید انجام گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در جلسه شورای مسکن شهرستان سلماس با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری جلسات و حضور مدیران در این جلسات حل مشکل مردم و شهر است، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید در راستای حل مشکلات مردم به آن‌ها به صورت ویژه توجه کرده و تلاش مؤثر در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در خصوص فراهم کردن روند و مسیرگشایی توسط شهرداری سلماس جهت پیشبرد طرح ملی احداث مسکن و تسریع در اجرای طرح جامع تاکید داریم و اقدامات لازم در اسرع وقت باید انجام گیرد.

فرماندار سلماس گفت: ادارات و دستگاه‌های مرتبط با در اختیار قراردادن زیرساخت‌های مورد نیاز و پیگیری‌های لازم باید در روند اجرای احداث مسکن تعامل و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

کاظمی تاکید کرد: باید در خدمت‌رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل کنیم تا مردم از ما مسئولان به جای نارضایتی خاطره خوشی در ذهنشان داشته و اعتماد آن‌ها را نسبت به دولت و مسئولین که یکی از اولویت‌های ما است با تلاش و خدمت‌رسانی صادقانه جلب کنیم.