شناسهٔ خبر: 67780657 - سرویس اقتصادی
منبع: ایرنا | لینک خبر

نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی ۶ مردادماه اعلام می‌شود

تهران- ایرنا- مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از اعلام نتایج قرعه‌کشی خودروهای وارداتی در روز شنبه ۶ مردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی تقدسی امروز دوشنبه یکم مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اعلام اینکه قرعه‌کشی خودروهای وارداتی روز گذشته انجام شده است، اظهار داشت: نتایج قرعه کشی ثبت نام خودروهای وارداتی از طریق سایت سامانه یکچارچه عرضه خودروهای وارداتی (saleauto.ir) اعلام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی همچنین در مورد پول‌های بلوکه شده، گفت: روند آزادسازی حساب‌های بلوکه شده برای خودروهای وارداتی که ۵۰۰ هزار تومان بود از روز گذشته آغاز شده است و بانک‌ها در این زمینه اقدام می‌کنند.

به گزارش ایرنا، دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی که از روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه با عرضه ۳۶ مدل خودرو برای متقاضیان مرحله اول شروع و تا ۲۴ تیرماه ادامه داشت نتایج آن روز شنبه هفته آینده (۶ مرداد) اعلام خواهد شد.

همچنین نوع خودرو برای ثبت‌نامی‌های اسفندماه سال گذشته به عنوان آخرین عرضه نیز مشخص خواهد شد.

در این دور از عرضه خودروهای وارداتی ۳۶ محصول عرضه شد که از این تعداد ۱۸ خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و ۱۸ خودروی دیگر دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی برای مشتریان خواهد بود که در این دوره متقاضیان می‌توانستند پنج مدل خودرو را انتخاب کنند.