شناسهٔ خبر: 67764492 - سرویس استانی
منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار رادان:

دشمن همواره به دنبال کینه و طعمه در استان سیستان و بلوچستان است

سردار رادان: فرمانده کل انتظامی گفت: دشمن همواره به دنبال کینه و طعمه در استان سیستان و بلوچستان است اما همه توطئه‌های دشمن همیشه در مقابل اراده مردم ختم به شکست می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی از جنس محبت، وقار، راستی و صداقت است.

وی با بیان اینکه مردم سیستانی ولایت مدار و بلوچستانی‌های وفادار به وطن هستند تصریح کرد: این ۲ قوم در کنار هم درس ولایتمداری و عشق به وطن را آموخته‌اند و همچنان می‌آموزند و در این مسیر طی طریق می‌کنند.

به گفته فرمانده کل انتظامی علاوه بر اینکه سیستان و بلوچستان ویژگی‌های جغرافیایی منحصر به فردی دارد دارای ویژگی های فردی و انسانی عجیبی است به طوریکه مردم شمال و جنوب عشق به ولایت و عهد به وطن دوستی دارند.

وی عنوان کرد: دشمن همواره به دنبال کینه و طعمه در استان سیستان و بلوچستان است اما همه توطئه‌های دشمن همیشه در مقابل اراده مردم ختم به شکست می‌شود.

سردار رادان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان اراده مردم به گونه ای رقم خورده که هر زمان صحبت از اراده می‌شود می‌توان مردم این استان را مثال زد.

وی افزود: خدمت به مردم یکی از ویژگی‌هایی است که مسوولان باید سرلوحه کار خود قرار دهند، بنابراین با توجه به ویژگی هایی که مردم سیستان و بلوچستان دارند قطعا چیزی جز خدمت بی منت توام با تکریم و احترام چیز دیگری نمی‌تواند شایسته آنها باشد.

فرمانده کل انتظامی به دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: در دوره شهید رئیسی خدمت به مردم در سیستان و بلوچستان در اعلاترین حد خود قرار گرفت، افسوس دست تقدیر شهید رئیسی را از ما گرفت، شهید جمهور کسی بود که خاضعانه و صبورانه به مردم خدمت می‌کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از روزهای اول انقلاب در سیستان و بلوچستان حضور داشتم تفاوت آهنگ رشد و ترقی را در دولت شهید رئیسی با دیگر ادوار از روزهای اول لمس کردم.

سردار رادان بیان کرد: راه اربعین در پیش است و سیستان وبلوچستان راه ورود زائران پاکستانی است و خدا این نعمت را برمردم این استان قرار داد که خادم زائر اباعبدالله باشند.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان یکی از معابر ورودی برای زائرین اربعین است و خداوند برای مردم استان این نعمت را قرار داده که بتوانند خادم زائران ابا عبدالله باشند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بهترین اقدامات را برای زائران انجام خواهد داد تا سفری راحت و ارزانتر داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: تامین امنیت و حفظ آن یکی از کارهای ویژه است که همیشه در چرخه تولید انتظامی است این کار هیچوقت به ثمر نمی‌نشیند مگر این که نیروها در صحنه حضور هوشیارانه و اشراف اطلاعاتی داشته باشند.

وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان شاهد بوده‌اند که برای تامین امنیت از مبارزه گرفته تا موضوعاتی که جنس اجتماعی داشته شهید داده‌ایم و همواره در این مسیر خون خود را فدای مسیر خدمت و آسایش به مردم خواهیم کرد.

سردار رادان خدمت در انتظامی را سخت دانست و افزود: با این وجود این خدمت شیرین است چون ذخیره آخرت و برکت دنیاست بنابراین همه مردم و مسولان باید دست در دست هم دهند تا این فرمانده سرافراز که به عنوان فرمانده انتظامی جدید سیستان و بلوچستان معرفی شده به بهترین نحو بتواند خدمت کند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار "محمدرضا اسحاقی" در حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سردار دوستعلی جلیلیان تقدیر شد.

انتهای پیام/