شناسهٔ خبر: 67749668 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار سمنان تاکید کرد:

اولویت‌دهی به اشتغال فارع‌التحصیلان دانشگاه‌ها و روستائیان

استاندار سمنان خواستار اولویت‌دهی به اشتغال فارع التحصیلان دانشگاه‌ها و روستائیان از سوی دستگاه‌های اجرایی این استان شد.

صاحب‌خبر -

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۳۰ تیرماه در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان برگزار شد گفت: خوشبختانه با همت و تلاش همه مسئولین و اقدامات انجام شده، استان سمنان در سطح کشور دارای پایین ترین نرخ بیکاری است که از تلاش همه ذینفعان کمال سپاسگزاری را دارم‌.

وی تاکید کرد: توجه به فارع التحصیلان دانشگاه‌ها و همچنین اشتغال روستاییان باید سرلوحه کار مدیران و مسولین مرتبط به ویژه در حوزه‌های میراث فرهنگی، کمیته امداد، بنیاد برکت و...قرار گیرد و یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران؛ فعالیت در این حوزه استد.

استاندار سمنان گفت: تولید ثروت در روستا باید به صورت جدی پیگیری شود تا با تامین زیر ساخت های لازم از حاشیه نشینی در شهرها کاسته شود.

هاشمی اعلام کرد: تسهیلات مشاغل خانگی به طور منظم توسط بانک های عامل پرداخت شود تا میزان تعهد ایجاد اشتغال در استان سمنان مانند گذشته در رتبه های برتر قرار گیرد.

استاندار سمنان در پایان ضمن اعلام اینکه دستگاه هایی که در موضوع ایجاد اشتغال به تعهد خود عمل نکرده‌اند و به میانگین کشوری نرسیده‌اند تلاش بیشتری انجام دهند افزود: تمام‌ مدیران لازم است تا آخرین لحظه که در سمت‌های خود حضور دارند با تمام توان در صدد تحقق اهداف مورد تاکید رئیس جمهور شهید و همچنین خدمت به مردم کشور باشند.

انتهای پیام