شناسهٔ خبر: 67717006 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان عنوان کرد

تسهیلات ویژه پلیس برای خروج زائران اربعین حسینی

افسانه باورصاد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: برای زائران اربعین حسینی تسهیلات ویژه‌ای در فرآیند شناسایی، ثبت و مُهر شدن گذرنامه از زمان حضور در گیت‌های پلیس برای خروج از کشور فراهم شده است تا کمترین ایستایی را شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حکیم عبداللهی امروز (۲۸ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند دریافت گذرنامه مانند سال گذشته به‌ سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. زائرانی که از سال گذشته گذرنامه زیارتی (آبی رنگ) دارند، گذرنامه آن‌ها کماکان تا پنج سال اعتبار دارد و بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی می‌توانند برای سفر اربعین از آن استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: کسانی ‌که اعتبار گذرنامه عادی (قرمز رنگ) آنان تمام شده است و یا افرادی که می‌خواهند گذرنامه زیارتی جدید بگیرند می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی «پلیس من» به آدرس «police-man.ir» بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: گذرنامه زیارتی با نازلترین قیمت و با حدود ۶۵ هزار تومان و در مدت ۷۲ ساعت صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسافران و زائران از هم‌اکنون برای دریافت گذرنامه اقدام و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند، افزود: برای زائران اربعین حسینی تسهیلات ویژه‌ای در فرآیند شناسایی، ثبت و مُهر شدن گذرنامه از زمان حضور در گیت‌های پلیس برای خروج از کشور فراهم شده است تا کمترین ایستایی را شاهد باشیم. 

انتهای پیام