شناسهٔ خبر: 67715086 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در الیگودرز کشف شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۶ هزار لیتر نفت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار یحیی الهی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران ایست بازرسی الیگودرز حین کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون حمل کننده سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور ۲۶ هزار و ۲۴۰ لیتر نفت قاچاق فاقد مجوز قانونی به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به الیگودرز به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار الهی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۸۱ دستگاه تلویزیون ۷۵ اینچ قاچاق فاقد مجوز کشف شد گفت: در ابن راستا یک نفر دستگیر شد و کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی بیان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر اجتناب از خرید کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.