شناسهٔ خبر: 67703236 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

در دولت سیزدهم

۱۵۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت خیابان‌های اردستان هزینه شد

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت: یکهزار و۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهرستان در دولت سیزدهم هزینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمد هادی احمدی طبا روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: همچنین در بخش مسکن و واگذاری زمین به مردم هم در مدت سه سال اخیر، کارهای زیادی شده و میزان ساخت و سازها در این شهرستان افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد از مردم اردستان در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در پای صندوق های رای حاضر شدند که این موضوع از رضایتمندی مردم این خطه از نظام اسلامی حکایت دارد.

فرماندار اردستان بیان کرد: دولت شهید رئیسی ۳۳ ماه صادقانه خدمت کرد و اوقات فراغت نداشت.

احمدی طبا گفت: دولت ها می‌آیند و می‌روند و ما باید کار کنیم و مشکل گشای مردم باشیم اما بدانیم که اگر دولت سیزدهم ادامه می یافت، مشکل اقتصاد کشور هم رفع می شد.

امربه معروف تنها در عفاف و حجاب خلاصه نمی‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان هم در این نشست گفت: امر به معروف، تنها به عفاف و حجاب نیست و انجام کار برای مردم هم یک معروف است و این موضوع به‌قدری اهمیت دارد که امام حسین (ع) برای اقامه این امر قیام عاشورا را برپا کرد.

سرهنگ روح الله صنعتکار افزود: قیام عاشورا برای امر به معروف برپا شد و امام حسین (ع) در مقابل یزید ایستاد و جان خود را در این راه فدا کرد.

وی با اعلام برنامه های اجرا شده در دوران‌ تبلیغات انتخابات تصریح کرد: برپایی تربیون‌های پرسش و پاسخ و برنامه‌های تبیینی در ایام قبل از انتخابات از کارهای اجرا شده توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بود که زمینه‌ساز حضور پرشور مردم اردستان در پای صندوق های رای شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: چرا هنوز برخی کانال‌ها و فضای مجازی خدمات دوت سیزدهم را زیر سووال می برند در صورتی که نهادهای بین المللی از رشد اقتصادی ایران سخن می گویند و این در حالیست که در دولت قبل از دولت شهید رئیسی، رشد اقتصادی کشور زیر صفر بود که اکنون ۶ درصد رشد مثبت دارد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.