شناسهٔ خبر: 67696872 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

آبرسانی به ۵۶۰ واحد مسکن ملی در شهر هیدج

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات آبرسانی به مسکن‌های ملی شهر هیدج به تعداد ۵۶۰ واحد انجام و اشتراک ۴۰ واحد مسکونی برقرار شد.

صاحب‌خبر -

علی محمد نادرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آبرسانی به مسکن های اقدام ملی در شهر هیدج اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب است و هم اکنون مشترکین می توانند جهت خرید انشعابات خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: با آبرسانی به مسکن های ملی در شهر هیدج جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد کل انشعابات شهر هیدج بیش از ۶ هزار فقره بوده که در سه ماهه سال جاری نیز ۵۶ انشعاب جدید واگذار شده است.

نادرخانی با تاکید بر برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز در استان زنجان گفت: امسال ۶ فقره انشعاب غیرمجاز در شهر هیدج کشف و شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مصرف بی رویه آب به خصوص در فصول گرم سال در مناطق روستایی نیز اشاره و از مشترکین روستایی درخواست کرد: از مصرف آب برای آبیاری باغ و باغچه پرهیز کنند تا مشترکین دیگر نیز بتوانند از آب پایدار بهره مند شوند.

شهر هیدج از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر است.