شناسهٔ خبر: 67682990 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت ترافیکی روز عاشورا در اهواز اعلام شد

اهواز- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز از اعمال محدودیت ترافیکی روز عاشورای حسینی از بامداد فردا سه‌شنبه خبر داد و گفت: در راستای برگزاری باشکوه‌ مراسم روز عاشورای حسینی، محدودیت‌های ترافیکی در ۲ نقطه هسته مرکزی شهر و بلوار چمران از ساعت یک بامداد روز سه شنبه اجرا خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سعید حسنوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: محدودیت‌ها از خیابان شریعتی به سمت چهار راه زند تا حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی و تمامی معابر منتهی به خیابان شریعتی است.

وی ادامه داد: همچنین از خیابان رضوی شرقی تا نبش خیابان ادهم و خیابان رضوی غربی تا نبش بلوار ساحلی شرقی نیز محدودیت اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: محدودیت از خیابان آزادگان شمالی تا نبش خیابان اهوازیان به سمت حرم مطهر و از خیابان نهج البلاغه تا نبش سی متری به سمت حرم علی ابن مهزیار اهواز نیز در نظر گرفته شده است.

حسنوند افزود: همچنین محدودیت از بلوار چمران تا میدان سوم و از نبش خیابان ۱۶ شرقی کیانپارس مسیر جنوب به شمال و معابر شرقی کیانپارس منتهی به بلوار چمران اعمال خواهد شد.

وی افزود: مسیر جایگزین محدودیت ترافیکی شامل بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و برعکس، بلوار ساحلی شرقی مسیر شمال به جنوب و برعکس است.

رییس پلیس راهور اهواز اظهار کرد: همچنین خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال ،خیابان اباذر مسیر شرق به غرب و برعکس ،بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و بلوار ساحلی غربی مسیر شمال به جنوب و برعکس از مسیرهای جایگزین هستند.