شناسهٔ خبر: 67678538 - سرویس اجتماعی
منبع: تین نیوز | لینک خبر

۲۳۹ نجات یافته در سواحل مازندران

صاحب‌خبر -

تعداد ناجیان مستقر در ۵۵۰ نقطه سواحل استان،۱۲۸۰ نفر است که در دو شیفت صبح و عصر همکاری می کنند. همچنین ۱۰۷نفر امدادگر هلال احمر به طور مستمر به همراه اورژانس و تجهیزات دیگر در سواحل استان فعالیت دارند.

۲۳۹ نجات یافته در سواحل مازندران
تین نیوز

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تا دیروز۲۳۹ نفر در سواحل استان نجات یافته ثبت شده است، گفت: تعداد ناجیان مستقر در ۵۵۰ نقطه سواحل استان،۱۲۸۰ نفر است که در دو شیفت صبح و عصر همکاری می کنند. همچنین ۱۰۷نفر امدادگر هلال احمر به طور مستمر به همراه اورژانس و تجهیزات دیگر در سواحل استان فعالیت دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار و سرورشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی اظهار کرد: مردم دیار علویان با احساس مسئولیت و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام موثری برای شکوه و عظمت و اقتدار ایران اسلامی برداشته اند.

وی گفت: ۵۲.۱۹ درصد مردم مازندران در انتخابات مشارکت داشتند.

عزیززاده گرجی به ساماندهی دریا اشاره کرد و افزود: دریا در قبل از دولت سیزدهم با مشکلات زیادی همراه بود و آمار و ارقام غریق و بدهی به ناجیان غریق در دولت های پیشین برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه آمار غریق در سال ۱۴۰۱در مدت زمان مشابه ۱۱نفر، در۱۴۰۲هشت نفر و در سال ۱۴۰۳تا قبل از اجرای طرح یک نفر در بابلسر غریق داشتیم، گفت: این آمار نشان از شکل گیری ستاد ساماندهی سواحل در استان و شهرستان ها و تامین امکانات و تجهیزات و تخصیص اعتبارات نسبت به دستگاه های مسئول در امر ساحل، دستگاه های فرهنگی فعال در سواحل و پرداخت دستمزد و بیمه ناجیان غریق استان بصورت ماهانه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه تا دیروز ۲۳۹ نفر در سواحل استان نجات یافته ثبت شده است، افزود: تعداد ناحیان مستقر در ۵۵۰ نقطه سواحل استان،۱۲۸۰ نفر است که در دو شیفت صبح و عصر همکاری می کنند. همچنین ۱۰۷نفر امدادگر هلال احمر به طور مستمر به همراه اورژانس و تجهیزات دیگر در سواحل استان فعالیت دارند.

این مسئول از فعالیت ۳۵گروه فرهنگی در سواحل دریای استان خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید