شناسهٔ خبر: 67676463 - سرویس بین‌الملل
منبع: مشرق | لینک خبر

گردان‌های مجاهدین مسؤولیت عملیات دوگانه در «رمله» اشغالی را برعهده گرفت

ایسنا

گردان‌های مجاهدین مسؤولیت حمله دوگانه شامل تیراندازی و عملیات زیرگیری در «رمله» را که منجر به مجروح شدن یک افسر و ۳ سرباز ارتش اشغالگر شد، بر عهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، گردان‌های مجاهدین، شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین، ضمن برعهده گرفتن مسؤولیت حمله دوگانه که روز یکشنبه در نزدیکی شهر اشغالی «رمله» در تقاطع «نیر تزوی» انجام شد، در بیانیه‌ای عامل این عملیات را «محمد شهاب» اهل روستای «کفرعقب» در منطقه القدس اشغالی اعلام کرد که شهید شده است.

براساس گزارش المیادین، گردان‌های مجاهدین تاکید کرد این عملیات در چارچوب یک پاسخ طبیعی به کشتارها و جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین در همه مناطق به ویژه در نوار غزه انجام شد که جدیدترین آنها قتل عام مواصی در خان یونس، اردوگاه الشاطی و اردوگاه النصیرت است.

طبق این بیانیه، اقدام مذکور همچنین در واکنش به هتک حرمت اشغالگران به مسجد الاقصی و اماکن مقدس و جنایات مرتکب شده علیه اسرای فلسطینی توسط ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی اشغالگران و دولت نازی بنیامین نتانیاهو انجام گرفت.

در این رابطه ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که در عملیات تیراندازی و زیرگیری چهار نفر در بین صفوف ارتش زخمی شده‌اند که حال یک افسر و یک سرباز وخیم گزارش شده است.

«اسعد ابوشریعه»، دبیرکل جنبش مجاهدین در فوریه ۲۰۲۳ در بیست و سومین سالگرد راه اندازی این جنبش، «وحدت شهدای داخلی» را اعلام کرد.