شناسهٔ خبر: 67672564 - سرویس سیاسی
منبع: برنا | لینک خبر

قشقاوی: با کمک خیرین و مسئولان، پروژه‌های درمانی بهارستان متوقف نمی‌شود

نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم، در جریان بازدید از مراکز درمانی این شهرستان به همراه دکتر پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، و مسئولان محلی، ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین، از پیشرفت مطلوب پروژه‌های درمانی و بهداشتی در این منطقه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسند. نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم، در جریان بازدید از مراکز درمانی این شهرستان به همراه دکتر پازوکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، و مسئولان محلی، ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین، از پیشرفت مطلوب پروژه‌های درمانی و بهداشتی در این منطقه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ ظهر امروز حسن قشقاوی با تأکید بر عزم راسخ مسئولان برای تکمیل پروژه‌های درمانی بهارستان اظهار داشت: با وجود همراهی خیرین محترم و پیگیری‌های مسئولان استان و شهرستان، اجازه نخواهیم داد که کمبود منابع مانع از تکمیل پروژه‌های درمانی این منطقه شود.

در همین راستا، پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار این پروژه‌ها در حال انجام است و به زودی شاهد رفع موانع مالی و پیشرفت چشمگیر در این زمینه خواهیم بود.

وی در ادامه به یکی از چالش‌های اساسی بیمارستان امام حسین (ع) در بهارستان اشاره کرد و گفت: سیستم خنک‌کاری این بیمارستان از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که باید به سرعت حل شود. با همکاری فرماندار بهارستان و شهرداران محترم، این مشکل نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهد شد. همچنین، محوطه‌سازی این بیمارستان با همت مسئولان انجام خواهد شد تا فضای مطلوب‌تر و درخور شأن بیماران و مراجعه‌کنندگان به این مرکز درمانی فراهم شود.

قشقاوی در پایان این بازدید با تأکید بر اهمیت ارتقای سطح سلامت و خدمات درمانی در شهرستان بهارستان، از تعهد خود برای حمایت از پروژه‌های درمانی و بهداشتی این منطقه خبر داد و گفت: «سلامت مردم از اولویت‌های اصلی ما است و برای تحقق این هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/