شناسهٔ خبر: 67670599 - سرویس اجتماعی
منبع: ایسنا | لینک خبر

جزئیات پیش ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

طاهره مرادی

پیش ثبت‌نام نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ دانشجویان متقاضی خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر از طریق سامانه رفاهی این دانشگاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: پیش ثبت‌نام نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ برای دانشجویان روزانه مجاز از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه تا ساعت ۲۲ روز پنجشنبه چهارم مردادماه جاری صورت می‌گیرد.

دانشجویان متقاضی خوابگاه در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ باید در پیش ثبت‌نام شرکت کنند و عدم شرکت در پیش ثبت‌نام به منزله عدم درخواست خوابگاه است.

برای انجام عملیات پیش ثبت‌نام کافی است در زمان اعلام شده با مراجعه به سامانه رفاهی دانشگاه و ورود به پروفایل خود از طریق زبانه امور خوابگاه‌ها و انتخاب نماد پیش ثبت‌نام اقدام و گزینه ثبت را انجام بدهند. فقط دانشجویانی که پیش ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند در ثبت‌نام قطعی و انتخاب اتاق به صورت گروهی و انفرادی شرکت کنند.

مطابق قوانین صندوق رفاه پیش ثبت‌نام دانشجویانی تایید خواهد شد که نسبت به ثبت درخواست خوابگاه برای نیمسال اول ۱۴۰۳ - ۱۴۰۰ در سایت صندوق رفاه اقدام کنند.

پیش ثبت‌نام دانشجویانی که نسبت به تصویه‌حساب مالی خود در سامانه رفاهی و یا صندوق رفاه اقدام ننمایند، تایید نخواهد شد.

همچنین با توجه به انجام فرایند پیش ثبت‌نام به صورت کاملا الکترونیکی دانشجویان متقاضی خوابگاه از مراجعه حضوری به اداره خوابگاه‌های خواجه نصیر خودداری کنند و در صورت داشتن هرگونه مشکل، ضمن اعلام مشخصات خود از طریق سامانه‌های ارتباطی اداره خوابگاه‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام