شناسهٔ خبر: 67669713 - سرویس اجتماعی
منبع: میزان | لینک خبر

تمهیدات و توصیه‌های اورژانس استان تهران برای روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس تهران ضمن اشاره به تمهیدات اورژانس استان تهران در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی به بیان توصیه‌هایی برای این ایام پرداخت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی اورژانس استان تهران، اسماعیل فراهانی به بیان توضیحاتی درباره تمهیدات اورژانس استان تهران در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت و گفت: با توجه به پیش رو داشتن عزاداری‌ها طی ۲ روز آینده مرکز ارتباطات راهبری عملیات استان اورژانس استان تهران (دیسپچ) ظرفیت پاسخگویی پرستاران را افزایش داده است.

وی ضمن اشاره به اینکه پایگاه‌های اورژانس در شهر تهران و شهرستان‌های استان در آمادگی کامل هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه ممکن است مردم برای عزاداری به شهرستان‌های خود  بروند؛ پایگاه‌های جاده‌ای و همچنین امداد هوایی در آماده باش کامل هستند.

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس تهران افزود: اتوبوس آمبولانس‌ها، آمبولانس‌ها و موتورلانس‌های ما در مراکز مختلفی که عزاداری انجام می‌شود؛ مانند امامزاده‌ها و هیئت‌های بزرگ، مستقر هستند.  

فراهانی با بیان اینکه هیئت‌ها باید توجه به گرمای هوا در پخش نذورات بهداشت را رعایت کنند، توضیح داد: برای ۲ روز آینده گرمای بسیاری پیش‌بینی شده است و احتمال گرمازدگی وجود دارد. از این رو توصیه می‌شود نکات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی به ویژه توسط سالمندان رعایت شود.

انتهای پیام/