شناسهٔ خبر: 67669573 - سرویس اقتصادی
منبع: مشرق | لینک خبر

واریز سود برای یک میلیون سهامدار 

تسنیم

تعداد ۱۹ ناشر سود جاری و مطالبات بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار سهامدار به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان را از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، جزییات واریز سود سهامداران در هفته سوم تیرماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۲۲ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم تیرماه امسال، ۱۷ شرکت « سرمایه‌گذاری‌بهمن، س‌.الماس‌حکمت‌ایرانیان، لیزینگ‌خودروغدیر، نفت‌ پارس، گروه‌توسعه‌مالی‌مهرآیندگان، گروه‌سایراشخاص‌بورس‌کالا، توسعه‌سامانه‌های‌نرم‌افزاری‌نگین، مولدنیروگاهی‌تجارت‌فارس، سیمان‌ غرب، سیمان‌ بجنورد، تولیدات‌پتروشیمی‌قائدبصیر، بیمه‌پاسارگاد، سیمان‌ شمال، سیمان‌ سفیدنی‌ریز، بانک‌تجارت، پتروشیمی‌پارس‌ و سرمایه‌گذاری‌گروه‌صنایع‌بهشهرایران» سود جاری یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۸۲ سهامدار که شامل ۲ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان می‌شود به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

گفتنی است در این بازه زمانی، ۲ ناشر« سرمایه‌گذاری‌پردیس و کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین » سود سنواتی و حق تقدم ۳۰ هزار و ۵۴۰ سهامدار که شامل ۶۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.