شناسهٔ خبر: 67668570 - سرویس گوناگون
منبع: انتخاب | لینک خبر

دستگیری سارقان خودرو در خیابان ابوذر تهران

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان ابوذر خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان لوازم و محتویات خودرو در محدوده خیابان ابوذر خبر داد.

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو گشت زنی‌های هدفمند در محدوده خیابان عیوض خانی به منظور ایجاد امنیت و جلوگیری از وقوع جرم در محدوده حوزه استحفاظی، عوامل گشت کلانتری ۱۶۱ ابوذر به خودرو پراید دارای دو سرنشین که مشغول پرسه زنی و زاغ زنی خودروهای پارک شده مشاهده کرده و به وی مشکوک شدند.

دستگیری سارقان خودرو در خیابان ابوذر تهران

وی افزود: پس از زیر نظر گرفتن افراد به صورت نامحسوس، احدی از آنها اقدام به باز کردن درب خودرو پراید پارک شده به قصد سرقت کرد و بلافاصله با رؤیت مأموران پلیس سوار خودرو خود شده و اقدام به متواری شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به آمادگی و هوشیاری مأموران ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار خودرو متهمان متوقف و دستگیر شدند که در بررسی‌های اولیه از خودرو متهمان یک عدد ضبط سرقتی، یک قبضه سلاح سرد و تعدادی ابزار آلات دست ساز مخصوص سرقت از اتومبیل آنها کشف و ضبط شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان و پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کردند و پس از بررسی سابقه آنها مشخص شد که دارای سوابق متعدد سرقت است.

وی افزود: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ کیانوش نظری در پایان بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

لینک کوتاه کپی لینک