شناسهٔ خبر: 67665023 - سرویس اقتصادی
منبع: برنا | لینک خبر

پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران گلستانی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت:  ۵۶ هزار کشاورز گلستانی یک میلیون و ۹۳ هزار تن گندم را تحویل دولت دادند که معادل ۱۸۸ هزار محموله گندم تحویل دولت شده است. مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت:  ۵۶ هزار کشاورز گلستانی یک میلیون و ۹۳ هزار تن گندم را تحویل دولت دادند که معادل ۱۸۸ هزار محموله گندم تحویل دولت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، روح‌الله مهری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان با اشاره به اینکه فصل خرید و برداشت گندم هنوز تمام نشده است ، گفت: تا امروز یک میلیون و ۹۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان گلستان خریداری شده است.

وی افزود: در مرحله اول کشاورزان استان توانستند ۱۸٫۵هزار میلیارد تومان معادل ۱۸٫۵ همت از گندم تولیدی خود را تا شنبه دوم تیر تحویل دولت بدهند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه تاکنون نیمی از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است، بیان کرد: با پیگیری مجمع نمایندگان، استانداری و جهاد کشاورزی ۸٫۵ همت از مطالبات کشاورزان تا دوم تیر ماه پرداخت شد.

مهری گفت: ۵۶ هزار کشاورز گلستانی یک میلیون و ۹۳ هزار تن گندم را تحویل دولت دادند که معادل ۱۸۸ هزار محموله گندم تحویل دولت شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ استان هنوز به سقف ۵۰ درصد دریافت مطالبات پرداختی گلستان نرسیدند، این نتیجه پیگیری‌هایی است که انجام شد و استان گلستان بعد از خوزستان توانست بیشترین مطالبات کشاورزان را جذب کند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه همه باید پیگیر مطالبات گندمکاران باشیم، توضیح داد: شاید برخی کشاورزان هنوز مدارک و اسناد خود را در سامانه سامد و مراجعات حضوری کامل نکردند.

مهری تاکید کرد: صرف اینکه کشاورز گندم تولیدی خود را تحویل دولت بدهد، فکر نکند که در دستور پرداخت قرار دارد، کشاورزان یقین بدانند شبانه‌ روز برای تحقق مطالبات آنها پیگیر هستیم و تلاش می‌کنیم.

انتهای خبر/