شناسهٔ خبر: 67656235 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در شهرستان «کنارک»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شهادت دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان سرباز در سال ۱۳۹۹، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس ۲ عامل اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن متهمان تلاش مأموران برای به دام انداختن آنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، ۲ عامل اصلی شهادت ستواندوم « آرمان ارباب» و استوار دوم «مسعود شهرکی» را در یک مخفیگاه در کنارک دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری مسلحانه منجر به شهادت ماموران اعتراف کردند.

وی گفت: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می کنند، پایمال شود.

دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ ستواندوم « آرمان ارباب» و استوار دوم «مسعود شهرکی» حین ماموریت تامین امنیت مردم شریف شهرستان سرباز و درگیری با اشرار مسلح در اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل و احدی از کارکنان مجروح شده بود.

انتهای پیام