شناسهٔ خبر: 67642976 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر خبر داد؛

تجهیز ۱۸۰ میلیارد ریالی بیمارستان مهر برازجان

بوشهر- ایرنا- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: ۱۰ طرح توسعه‌ای و عمرانی بیمارستان مهر برازجان با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،«حسن اسماعیلی» روز شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی بیمارستان مهر برازجان اظهار کرد: این طرح‌ها شامل استاندارد سازی فضا و امکانات رخت‌شوی‌خانه، اصلاح و استاندارد سازی تصفیه خانه فاضلاب، ترانس دوم برق، دستگاه امحا و بهسازی و اصلاح سیستم تهویه است.

وی افزود: همچنین تجهیز اتاق عمل بیمارستان مهر به دستگاه لاپاراسکوپی یکی از طرح‌های مهم و اساسی بود که با پیگیری و تلاش مستمر خریداری و نصب شد و از امروز برای ارائه خدمت به مراجعین در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید

بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه به دستگاه سی.آرم تجهیز شد

۴۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی بوشهر پرداخت شد

کمبود پزشک و کیفیت خدمات مهمترین چالش درمان تامین اجتماعی استان بوشهر است

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲ سال اخیر با نگاه توسعه‌ای به خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان در تمامی مراکز درمانی متعلق به این سازمان در استان بوشهر شاهد بهره برداری و افتتاح حداقل یک طرح توسعه‌ای و عمرانی بوده ایم.

اسماعیلی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات مسئله‌ای ضروری برای ارائه خدمات با کیفیت در مرازک درمانی سازمان در استان بوده است.

وی عنوان کرد: ۸۰ درصد جمعیت استان بوشهر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی است و موظف به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مراجعین هستیم.

برازجان مرکز شهرستان دشتستان در ۶۵ کیلیومتری شهر بوشهر قرار دارد.