شناسهٔ خبر: 67632256 - سرویس اقتصادی
منبع: تین نیوز | لینک خبر

وکالتی کردن حساب خودروهای وارداتی تمدید شد

صاحب‌خبر -

فرآیند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیش شرط ثبت نام تا آخر وقت امشب بود که برای رفاه حال متقاضیان تا ۲۳ تیر تمدید شد.

وکالتی کردن حساب خودروهای وارداتی تمدید شد
تین نیوز

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: فرآیند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیش شرط ثبت نام تا آخر وقت امشب بود که برای رفاه حال متقاضیان تا ۲۳ تیر تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان وکالتی کردن حساب نزد یکی از شعب بانک های مورد تأیید به نام خودروهای وارداتی فراهم شد و مشتریان تا شنبه (٢۳ تیرماه) برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین ثبت نام از (سه شنبه) آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه آینده (۲۴ تیرماه) می توانند ثبت نام و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

تقدسی بیان کرد: در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی علاوه بر ایجاد امکان برای ثبت نام متقاضیان جدید، برای آخرین بار، به ثبت نام کنندگان مرحله اول که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت نام اولیه انجام داده اند اما تاکنون انتخاب خودرو نداشته اند، این فرصت داده شده که خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید