شناسهٔ خبر: 67625304 - سرویس استانی
منبع: برنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان غربی: هیچ پروژه‌ای معطل اعتبار نیست

استاندار آذربایجان غربی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، به تمامی پروژه‌های مصوبات سفرهای شهرستانی در استان، اعتبارات لازم اختصاص داده شده و هیچ پروژه‌ای معطل اعتبار نیست. استاندار آذربایجان غربی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، به تمامی پروژه‌های مصوبات سفرهای شهرستانی در استان، اعتبارات لازم اختصاص داده شده و هیچ پروژه‌ای معطل اعتبار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی به ماکو، با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مصوبات اجرایی شده، افزود: تکمیل پروژه هایی که در استان دارای بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی هستند در اولویت است و با پیگیری های مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش می شود تا پایان هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که تا هفته دولت آماده بهره‌برداری هستند نباید منتظر افتتاح رسمی باشند، اضافه کرد: با اتمام هر پروژه، بهره برداری از آنها باید آغاز شود تا مردم بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

معتمدیان در ادامه با اشاره به مشکلات تامین آب شرب در برخی از مناطق روستایی ماکو گفت: با توجه به عقب افتادگی‌های تاریخی شهرستان ماکو در حوزه تامین آب شرب، از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای جذب اعتبارات لازم برای تامین آب شرب بهداشتی در حوزه روستایی استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه روستاهای استان نباید مشکل تامین آب آشامیدنی داشته باشند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت از جمله تامین آب شرب سالم از طریق تانکرهای سیار و برنامه‌های بلندمدت چون ایجاد مجتمع‌های آبرسانی و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی، اقدامات لازم برای تامین آب شرب روستایی در مناطق مختلف استان صورت گیرد.

معتمدیان با بیان اینکه به رغم محدودیت‌های مالی و تحریم‌های سخت اقتصادی، کار و تلاش در کشور متوقف نشده و شاهد اقدامات ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف هستیم، اضافه کرد: احداث یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس، آماده بودن ۵۰۰ کلاس درس برای افتتاح در هفته دولت، احداث ۱۶۰ درمانگاه، مرکز جامع سلامت و بیمارستان، احداث ۴۰۰ کیلومتر جاده روستایی، گازرسانی به ۶۱۲ روستا به ویژه در مناطق صعب العبور، تنها بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در استان است.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای شهرستانی و حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها جهت رفع مشکلات مردم، افزود: با برگزاری جلسات مختلف در شهرستان‌ها در راستای رفع مشکلات مردم، تمامی مصوبات به تصویب رسیده با تمام توان اجرایی شده و هیچ بهانه‌ای برای ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم وجود ندارد.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای رفع مشکلات مردم، تمامی امکانات بسیج شده و از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای تامین مطالبات مردم استفاده شود.

معتمدیان با اشاره به تغییر و تحول در مدیریت کشور، افزود: تغییر و تحول در سیستم مدیریتی کشور طبیعی بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان و با انگیزه مضاعف در رفع مشکلات مردم تلاش کنند تا خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.

انتهای پیام