شناسهٔ خبر: 67621737 - سرویس اقتصادی
منبع: میزان | لینک خبر

ماجرای خرید و فروش همستر کامبت در فضای مجازی

خرید و فروش همستر کامبت در فضای مجازی درحالی انجام می‌شود که این بازی هنوز لیست نشده، اما قیمت‌های عجیب و غریبی برای آن درنظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - «همستر کامبت» در فروردین ۱۴۰۳ معرفی شد و به واسطه تجربه نقدکردن سکه‌های «نات کوین» در صرافی‌ها، به مرور زمان کاربران زیادی را در رده‌های سنی مختلف به سمت خود جذب کرد.

باتوجه به تعداد زیاد کاربران این بازی، زمان لیست‌شدن آن یکی از مهمترین سوالاتی است که ذهن علاقه‌مندان را به خود مشغول کرده است.

نکته حائز اهمیت این است که هنوز زمان قطعی لیست‌شدن این بازی پرطرفدار مشخص نیست، اما عده‌ای خرید و فروش آن را در سکو‌های اینترنتی آغاز کرده‌اند.

با نگاه اجمالی به یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، قیمت‌های عجیبی از این بازی به چشم می‌خورد که هیچ قاعده و اساسی ندارد و هرکسی قیمت دلخواه خود را در سایت‌ها بارگذاری کرده است.

خرید و فروش همستر در فضای مجازی درحالی انجام می‌شود که این بازی هنوز لیست نشده و عملا معامله آن غیرمجاز است.

یکی از فروشندگان بازی همستر، اکانت خود را با ۳ میلیون پروفیت و ۲۶ میلیون سکه با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است و در توضیحات گفته که «همه کارت‌ها هم آخرین آپدیته» و «قیمت کالا مقطوع است و تخفیف ندارد».

همستر فروشی

 

کاربر دیگری با پروفیت ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و با ۳۶۸ میلیون سکه، قیمت ۱۵۰ میلیون تومانی را برای اکانت خود تعیین کرده و در توضیحات می‌گوید که با ۲ عدد آیفون ۱۵ پرومکس هم معاوضه می‌کند.

همستر فروشی

 

کاربران فضای مجازی خرید و فروش همستر را درحالی با قیمت‌های فضایی آغاز کردند که هنوز چیزی در مورد قیمت و زمان لیست‌شدن آن مشخص نبوده و معلوم نیست چه کسانی خریدار این اکانت‌ها هستند و در ازای خرید آن پول پرداخت می‌کنند. 

چندی پیش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران درباره عرضه و قیمت‌گذاری رمز ارز‌ها اعلام کرد که ساخت، عرضه و قیمت‌گذاری رمز ارز‌ها از جمله نات کوین و همستر کامبت، تحت نظارت هیچ مرجع رسمی داخلی و بین‌المللی نیست و به‌راحتی امکان از دست رفتن کامل سرمایه مالک آن‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/