شناسهٔ خبر: 67621627 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان از هفته آینده خنک‌تر می‌شود

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان از هفته آینده خنک‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان، امروز هوای استان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود که در برخی از ساعات روز با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

وی افزود: بر اساس همین شرایط جوی در برخی نقاط استان بارش خفیف، رعد و برق و رگبار پراکنده نیز پیش‌بینی می‌شود.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: این شرایط در بعدازظهر پنجشنبه نیز حاکم است و البته در این ساعات افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی گفت: روز جمعه نیز شرایط جوی مشابهی در استان حاکم خواهد بود و پدیده غالب جوی، وزش باد است که اغلب در برخی ساعات بعدازظهرها سرعت آن به حد نسبتاً شدید خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه نیز هوای گرمی در نواحی مختلف استان حاکم است، اضافه کرد: از اوایل هفته آینده به خصوص روز یکشنبه با کاهش دما هوای خنکی در استان مستقر می‌شود.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را ۲۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش پیدا کرده است.

طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۸ و ۳۴ درجه، ابهر ۱۸ و ۳۴ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۴ درجه، آب‌بر ۲۵ و ۳۶ درجه، قیدار ۱۹ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۵ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۲۳ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.