شناسهٔ خبر: 67614191 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی:

کمک‌های مالی فدراسیون‌های ورزشی محدود است

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی گفت: کمک‌های مالی فدراسیون‌ها محدود است و هیئت‌های استانی باید به فکر ایجاد منبع درآمد مستقل برای خود باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، سیدعباس هاشمی‌منش امروز چهارشنبه بیستم تیر_ در مجمع سالیانه هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی کردستان اظهار کرد: هیأت‌های ورزشی جدا از فدراسیون، به دنبال جذب کمک مالی شرکت‌ها یا واحدهای تولیدی باشند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان بودجه قابل توجهی برای فدراسیون‌ها در نظر نمی‌گیرد و اعتبارات اندکی در این زمینه اختصاص می‌یابد که هیأت‌ها نباید روی این بودجه کم حساب باز کنند.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی خاطرنشان کرد: هیأت‌های ورزشی در استان‌هایی مثل کردستان که مرزی هستند، فرصت خوبی برای ایجاد ارتباط با کشورهای همسایه و انجام کارهای اقتصادی و کسب درآمد دارند.

هاشمی‌منش، هیئت کونگ‌فو کردستان را از جمله هیئت‌های بسیار خوب و منسجم توصیف کرد و ادامه داد: انتظارم از هیأت‌ها این است که برنامه‌ریزی دقیقی در بحث بودجه داشته باشند، ضمن اینکه در صورت وجود اعتبار، عادلانه این بودجه در اختیار هیأت‌های استانی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین‌نامه فدراسیون مربوط به گذشته و در حال اصلاح است که امیدواریم به زودی در مجمع وزارت ورزش و جوانان، اصلاحیه آن به تصویب برسد.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، یکی از برنامه‌های فدراسیون را حداقل دو اعزام برون مرزی در سال اعلام و اضافه کرد: مسابقات داخلی هم بر اساس درخواست استان‌ها و با هماهنگی مدیران کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

هاشمی‌منش گفت: طی ماه‌های آینده مسابقات آسیایی به میزبانی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که برنامه ریزی‌ها در حال انجام است.