شناسهٔ خبر: 67611372 - سرویس اقتصادی
منبع: شاتا | لینک خبر

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر داد؛

حمایت از کسب و کارهای نوآور در راستای تسهیل امور برای مردم شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: نمونه مهم و ملموس کسب و کارهای نوآور، شرکت‌های تاکسی اینترنتی هستند که در سال‌های قبل توانستند با ایفای نقش پلتفرمی علاوه بر ایجاد بستر اشتغال تعداد قابل توجهی از هموطنان، زمینه‌ شفافیت در این صنعت را نیز فراهم آورند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایپاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)؛ «امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در بازدید از شرکت راشا پارس رایان و کسب و کار تاکسی اینترنتی ماکسیم، گفت: سیاست مهم و راهبردی مرکز، حمایت از کسب و کارهای نوآور به‌ویژه در ارتباط با فرآیندها و یا خدمات سنتی است تا تسهیل امور برای مردم رقم بخورد.

وی در ادامه افزود: نمونه مهم و ملموس کسب و کارهای نوآور، شرکت‌های تاکسی اینترنتی هستند که در سال‌های قبل توانستند با ایفای نقش پلتفرمی علاوه بر ایجاد بستر اشتغال تعداد قابل توجهی از هموطنان، زمینه‌ شفافیت در این صنعت را نیز فراهم آورند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با تاکید بر شفافیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: شفافیت مساله مهمی است و کسب و کارهای تجارت الکترونیکی نمونه مهم تحقق این امر بوده و این مزیت مهم را دارند.

وی در ادامه این نشست، اظهار کرد: در حال حاضر در شرکت‌های تاکسی اینترنتی امکان صحت‌سنجی برای سفرها، امکان محاسبه دقیق مسافت پیموده شده توسط خودرو، کرایه دریافتی توسط راننده، رضایت مشتریان و حتی ساعات کاری هر یک از رانندگان به راحتی میسر و شفاف است.

کلاهدوزان با اشاره به مساله قطع سهمیه بنزین شرکت‌های تاکسی اینترنتی، تاکید کرد: حمایت از کسب و کارهای تجارت الکترونیکی وظیفه اساسی مرکز بوده و این وظیفه در راستای سیاست‌های کلان دولت است و در موضوع قطع سهمیه بنزین، حمایت و پیگیری همه جانبه‌ای صورت گرفت.

وی همچنین گفت: ارائه مدل‌های جدید و حمایت از ایده‌های نوآور در حوزه تاکسی‌های اینترنتی به منظور ارتقای ارائه خدمات مطلوب به مردم، از جمله برنامه‌های مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این حوزه است که با حضور اعضا و فعالین حوزه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/